Kao zrno je medijskim prostorom projurila noćašnja Reutersova vijest o tome kako je vodnjanski Infobip dobio investiciju od 200 milijuna dolara te time premašio vrijednost od milijarde dolara. Time je Infobip postao prva hrvatska kompanija jednorog, odnosno tvrtka koja vrijedi više od milijardu dolara.
Takve su tvrtke prilična rijetkost i u svijetu. Dodatna je vrijednost ove vijesti što je taj poduhvat postignut bez IPO-a, odnosno izlaska na burzu što je bila jedna od najvećih gospodarskih vijesti prošle godine. Reuters piše kako je Infobip ostvario ulaganje od 200 milijuna dolara iz fonda One Equity Partners u dogovoru kojim se, dakle, premašuje vrijednost od milijarde za tvrtku koja se bavi cloud komuniciranjem.
Dalje se navodi kako će ova investicija pomoći Infobipu da se dalje širi u Sjedinjenim Državama kroz potencijalne akvizicije a to je ujedno i tržište na kojem Infobip ima najveće ambicije i zato što se tamo natječe i njihov najveći konkurent, Twilio iz San Francisca. Agencija Reuters podsjeća kako je Infobip osnovan 2006. godine te se bavi pružanjem usluga višekanalnog komuniciranja kojim se omogućava da kompanije komuniciraju s korisnicima tekstualnim porukama ili aplikacijama koje pruža neka treća strana, kao što je WhatsApp.
Kao Infobipovi klijenti ubrajaju se Uber, Costco i Unilever a Infobip svojim sustavom može doseći sedam milijardi mobilnih uređaja u više od 190 država i teritorija. Prošle je godine Infobip ostvario 602 milijuna dolara, što je više za 38 posto u odnosu na prošlu godinu. Za vrijeme lockdowna broj je poruka koje su prošle kroz Infobip narastao za 20 posto u travnju u odnosu na veljaču. Ne zaboravimo i hrvatsku aplikaciju Andrija koja funkcionira kao virtualni savjetnik za novi koronavirus i njime uzrokovanu bolest COVID-19. U podizanju sredstava Infobip savjetuju velike financijske institucije Citi i Morrison Foerster.
@Pazin , omiljena izreka lopova i kriminalaca kad ih uhvate , nemojmo se zamarati prošlošću , gledajmo u budućnost :-)