Robusan i agresivan - od mirovanja do stotke, zahvaljujući 3,6-litarskome motoru sa 320 KS, stiže za svega 5,1 sekundu. Automobil koji sjedinjuje luksuz i sportsko srce, komfor i vrhunske performanse. Riječ je, dakako, o najnovijem Porscheovom adutu. Model 911 Carrera 4S predstavljen je prošlog tjedna u Italiji, u Bresciji, te proizvođač sportskih automobila sada nudi čak osam modela.
- Porsche namjerava nastaviti u dosadašnjem smjeru, odnosno namjeravamo i u budućnosti zadržati tendenciju rasta i osigurati svoju nezavisnost - rekao je Michael Schimpke iz Porschea.
Temelj je novog modela elegantnih i dinamičnih linija 911 Turbo pa se njegovi geni mogu uočiti i u performansama i izgledu novog ljepotana. Stražnji je dio za šest centimetara širi nego na ostalim Carrera modelima, a šire su, dakako, i gume. To stražnjem dijelu daje moćniji, robusniji izgled. U skladu s tim, Carrera 4S serijski je opremljena 18-colnim aluminijskim naplacima. Odstupanje od ostalih članova 911 obitelji vidi se i na crvenom svjetlu koje povezuje stražnje lampe. Prednji dio od modela 911 Turbo pokupio je tri karakteristična usisnika zraka, ali s malim promjenama na spojleru kako bi se osigurala optimalna aerodinamika te osigurala stabilnost i pri velikim brzinama. Bočnih usisnika zraka - karakterističnih za Turbo - nema na Carreri 4S. Stražnji spojler podiže se radi stabilizacije vozila kad automobil dosegne brzinu od 120 km/h.
No Porsche u brojkama i Porsche na cesti neusporedivi su pojmovi. To je bilo jasno čim smo se našli za upravljačem te s njegove lijeve strane okrenuli ključ. Karakterističan zvuk pomilovao je uši, a noga je instinktivno jače pritisnula gas. Da, do stotke mu treba već spomenutih pet sekundi, ali fascinira što automobil pri dodiru papučice gasa vrhunski povuče - doslovce čupa cestu - bez obzira u kojem je stupnju prijenosa. Nije ni čudno jer njegov se 6-cilindarski boxer motor može pohvaliti sa 370 Nm i 320 KS, što je za 20 KS više no u prijašnjemu modelu. Na raspolaganju su šestobrzinski ručni mjenjač i Tiptronic S. Automobil povuče do maksimalnih 280 kilometara na sat te savršeno leži na cesti. Sustav kočenja preuzet je iz 911 Turbo. Amortizeri su mu za centimetar sniženi.
Prosječna je potrošnja 11,4 litre goriva na 100 kilometara, odnosno ekonomičnost je zahvaljujući VarioCam Plusu povećana za sedam posto. Automobil zadovoljava najviše europske standarde o ispuštanju štetnih plinova pa i stroga američka ograničenja. Carrera 4S standardno dolazi s pogonom na sva četiri kotača i nesumnjivo će zainteresirati sve vozače koji takav automobil mogu priuštiti.