Iako ih je Europska komisija pritisnula ekološkim i sigurnosnim propisima, iako im radnici štrajkaju, a oni sami najavljuju zatvaranje pojedinih europskih tvornica, proizvođači automobila – kako je istaknuo Pixsell – uvjerljivi su predvodnici europske ekonomije. Odnosno, u top 10 europskih kompanija čak su četiri automobilske grupacije, dakle proizvođači automobila, a uz njih su i tri naftne kompanije. Zanimljivo, jer opći je dojam da nafta palicu predaje električnoj energiji… U 2024. godini, najveće europske kompanije predvodi Volkswagen, s prihodom od 348,4 milijarde dolara ostvarenim u 2023. godini. Njemački automobilski div uspješno drži prvu poziciju zahvaljujući snažnoj prodaji i investicijama u električna vozila.
Na drugom mjestu je energetski gigant Shell (323,2 milijarde dolara), dok treće mjesto zauzima Total Energies (218,9 milijarde dolara), još jedna naftna kompanija koja dominira europskim tržištem energenata. Naravno, novca već sad ima za sve u lancu e-mobilnosti, što pokazuje i plasman u top 10 tvrtke koja se bavi iskapanjem metala i minerala – švicarske rudarske kompanije Glencore - a upravo je to što treba baterijama za električne automobile. U prvih deset nalaze se i British Petroleum (BP, na petom mjestu), kao i njemački proizvođači automobila BMW i Mercedes-Benz, koji također ostvaruju značajan prihod od elektrifikacije i inovacija u automobilskoj industriji. No, ispred ta dva njemačka premium brenda, na šestom je mjestu grupacija Stellantis, pod čijim su okriljem Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Opel, Peugeot, Citroen… Lanjski prihod Stellantisa iznosio je 204,9 milijardi dolara. I to je već osam od deset najvećih europskih kompanija. Preostale dvije pripadaju energetskom, odnosno bankarskom sektoru – Electrice de France je deveti s prihodom od 151 milijarde dolara, deseti je Banco Santander sa 137,2 milijarde dolara.