Najveća regionalna digitalna konferencija

Digitalni stručnjaci preuzimaju Zagreb na Digital Takeover konferenciji u ožujku

Foto: Promo
Digital Takeover
Foto: Promo
Digital Takeover
19.01.2017.
u 10:59
Više od 500 najutjecajnijih regionalnih decision makera na jednom mjestu
Pogledaj originalni članak

Nakon uspješnog lansiranja Digital Takeover platforme 2015. godine organizator 24sata najavljuje prvu regionalnu Digital Takeover konferenciju koja će se održati u Zagrebu 14. ožujka 2017. godine na lokaciji CineStar Zagreb, Branimir centar. Digital Takover najveća je regionalna digitalna konferencija čija je misija transformacija regionalne digitalne scene kroz razmjenu praktičnih znanja i vještina uz predstavljanje trendova od strane vodećih globalnih i regionalnih digitalnih stručnjaka. Konferencija ima ambiciju postati središnje mjesto susreta za donositelje odluka i digitalne eksperte u regiji.

Činjenica da hrvatski i regionalni oglašivači ne prate potrebe svojih korisnika iako su Hrvati dokazano digitalna nacija s prosjekom od 7 sati dnevno provedenog vremena na internetu (izvor: IAB Croatia, CROMediascope), a s tek 12% ulaganja medijskih budžeta u digitalno oglašavanje (zadnji dostupni podaci; izvor: HURA AdEx 2015.) razlog je organiziranja ove konferencije kojom se želi osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje te povećati ukupni postotak ulaganja u digital. Za usporedbu, ulaganja u digital u SAD-u u 2016. su iznosila 38% ukupnih oglašivačkih budžeta, dok su u Ujedinjenom Kraljevstvu prešla polovicu svih oglašivačkih ulaganja - čak 51% (izvor: Warc Data; Adstats, McKinsey & Company, 2016.).

Samo neke od tema koje će predavači i panelisti konferencije pokriti jesu digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video i mnoge druge, a uz panel diskusije i predavanja, na programu konferencije biti će i radionice koje će voditi eksperti u digitalnom marketingu, a koji su ujedno i predavači s bogatim iskustvom na visokom učilištu Algebra.

Digital Takeover platforma započela je u ožujku 2015. godine kao serija manjih predavanja, a u posljednje dvije godine unutar nje je organizirano desetak evenata i manjih konferencija, koje su okupile preko tisuću sudionika i digitalnih stručnjaka.

Digital Takeover je platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu. 24sata dio je Styria grupe čiji su portali u studenom brojili gotovo 2.1 milijun jedinstvenih korisnika, što je 87% internetskog dosega u Hrvatskoj. (izvor: Gemius, 2016/11)

Digital Takeover pratite na Facebooku, Twitteru i LinkedIN-u.

Pogledajte na vecernji.hr