VOZILI SMO A3 SEDAN

Dimenzijama mala, ali prava Audijeva limuzina

Foto: Audi
audi a3 sedan (1)
Foto: Audi
audi a3 sedan (1)
Foto: Audi
audi a3 sedan (1)
21.09.2013.
u 10:00
Dizajnerski je vrlo atraktivan pa zaista nije samo kompakt s repom već prava skladna limuzina, kao smanjeni A4
Pogledaj originalni članak

Limuzinska verzija kompaktnog Audija A3 samo je dimenzijama manja od ostalih limuzina u Audijevoj ponudi, po svemu drugome to je pravi predstavnik ingolstadtske škole gradnje automobila.

Prije svega, dizajnerski je to klasičan Audi, pa ga na prvi pogled, osim dimenzija, ništa ne razlikuje od veće braće. Dizajnerski je vrlo atraktivan pa zaista nije samo kompakt s repom već prava skladna limuzina, kao smanjeni A4.

Dužinom od 446 cm A3 Sedan je 15 cm duži od peterovratnog Sportback modela te 21 cm od trovratne izvedbe. Međuosovinski razmak je identičan Sportbackovom (264 cm), pa je i ponuda prostora u kabini vrlo slična. Stoga A3 Sedan nudi solidan prostor i na stražnjoj klupi, dok putnici sprijeda zaista uživaju. Dakako, prtljažnik je ipak malo veći nego kod Sportbacka i prima 425 litara.

Vozačka pozicija onakva je na kakvu nas je Audi već naviknuo - sportska elegancija s instrumentima zakrenutim prema vozaču. Materijali su fini, pod prstima se osjeća kvaliteta materijala i ima ih točno onoliko koliko je potrebno pa je prilagodba na interijer vrlo brza. Dizajn je zapravo vrlo sličan kao kod hatchbacka.Ne možemo reći da su dobra vozna svojstva Audija iznenađenje, ali A3 Sedan je dinamičniji od hatcbacka. Zavoje prolazi s lakoćom, kao po tračnicama, što je zasluga i Audi drive select sustava upravljanja dinamikom vozila koji je dio standardne opreme.

Od rujna će se limuzinski A3 nuditi uz tri motora, dva benzinca 1,4 TFSI sa 140 i 1,8 TFSI sa 180 KS te dizelašem 2,0 TDI sa 150 KS. Svi dolaze s izravnim ubrizgavanjem goriva, turbopunjačem te sustavom Start & Stop. Sve smo isprobali, neke sa serijskim preciznim ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, a neke s opcijskim munjevito brzim S-tronic automatikom. Svi su impresivni, a najviše nas se dojmio dizelaš uparen s automatskim mjenjačem. U dinamičnoj vožnji trošili smo 7,2 l/100 km. Dakako, A3 ima i čitav niz sigurnosnih sustava poznatih iz Audi automobila. U Hrvatsku dolazi početkom jeseni, službene cijene još nisu poznate, ali trebao bi biti 5000 kuna skuplji od Sportbacka što znači da će sa 1,2 TFSI motorom, kad stigne na tržište, stajati oko 190.000 kuna.

>> Nova paleta A3 upotpunjena i kabrioletom

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.