na testu: Ford Kuga

Dizajnom amerikanizirani prostrani SUV je na korak do premiuma

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Kuga
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Kuga
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Kuga
10.01.2015.
u 10:00
Vozačka svojstva oduševljavaju i prema njima je među najboljima u klasi
Pogledaj originalni članak

Ford Kuga je u drugoj generaciji dizajnerski amerikanizirana i izgleda markantnije i moćnije. Narasla je 8 cm, dok je međuosovinski razmak ostao 269 cm.

Zbog toga je najviše profitirao prtljažnik koji sada prima odličnih 480 l, a Kuga i na stražnjim sjedalima putnicima pruža vrlo dobar komfor. S duljinom od 452 cm smjestila se između kompaktnih i SUV-ova srednje klase i najveći konkurenti su joj VW Tiguan, Mazda CX-5 i Honda CR-V.

Vozačka svojstva oduševljavaju i prema njima je među najboljima u klasi. Vozač uživa u zavojima koje Kuga, bez obzira na povišenu karoseriju, prolazi po zadanoj putanji. Isprobali smo je s 2-litrenim dizelskim TDCi motorom od 140 KS koji se čini kao idealna mjera. Pogon na sva četiri kotača je automatski i vozač na njega ne može utjecati. Maksimalna brzina je 190 km/h, a do stotke s mjesta dolazi za 10,6 s.

Materijali i završna obrada su jako dobri i Kuga djeluje kao da je izlivena iz jednog komada. Iako, Kuga je jedna od zadnjih Fordova s instrumentnom pločom nalik na klasičan mobitel, dok su novi modeli sličniji pametnim telefonima s multimedijskim ekranom. Preporuka je doplatiti za luksuzniji Titanium paket opreme, ako se već kupuje auto za 271.689 kuna, koliko s dodatnom opremom stoji testna Kuga.

>> Kompaktan njemački SUV model dokazanih obiteljskih kvaliteta

>> Mitsubishi ASX - pažnja je posvećena detaljima

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DB
dbrmez
17:24 28.01.2015.

Tekst je dobar. Toyotu nitko nije spomenuo niti osporio, a o imenu i komentaru na njega ne treba trošiti previše riječi. Ford nas ne poštuje kao naciju? OMG Auto je odličan i kako je autor napisao, definitivno jedan od najboljih u klasi.

FU
Fulgencije
21:57 11.01.2015.

Tko normalan bi kupio auto imena najgore bolesti koja je ikad poharala Hrvatsku? Da nas Ford kao naciju imao poštuje na našem tržištu bi se taj auto prodavao pod drugim imenom. Neka ga probaju u SAD-u prodavati pod imenom Ford Aids...

DU
Deleted user
20:46 13.01.2015.

G. Mladen je zaboravio RAV4. Toyota je izmislila tu klasu i dalje je prva.