Zbog smanjenja potrošnje goriva i emitiranja štetnih plinova u atmosferu, Volvo odustaje od svojih petcilindarskih i šestcilindarskih motora te će u budućnosti njihovi automobili imati četiri cilindra. Uz pomoć turbopunjača i raznih tehničkih finesa nova generacija Drive-E benzinaca i dizelaša je mnogo štedljivija, ali i boljih performansi.
Prvi novi motor koji je stigao na naše tržište je D4 2-litreni dizelaš sa 181 KS i ručnim mjenjačem. U modelu S60 ispušta samo 99 g/km, a prosječna potrošnja u je 3,8 l/100 km i to uz 7,4 s do stotke. Primjerice, dosadašnji D4 je bio 2,4-litreni 5-cilindrični motor sa istom snagom od 181 KS. Ali, do stotke mu je trebalo 8,8 s, uz prosječnu potrošnju od 5,9 l/100 km te 158 g/km CO2.
Novi D4 motor se može naručiti i u modelima XC60, V60, XC70, V70 i S80, a od jeseni i u V40.
Novi T6 motor je četverocilindrični 2-litreni turbobenzinac sa 306 KS, dok je dosadašnji bio 3-litreni turbo V6 sa 304 KS. Model S60 s novim motorom do stotke stiže za 5,9 s i prosječno troši 6,4 l/100 km te ispušta 149 g/km CO2, tako da je to prvi automobil u segmentu koji nudi preko dvije konjske snage po gramu emisije ugljičnog dioksida. Stari motor uz iste performanse troši 9,9 i ispušta 231 g/km CO2.