Redizajnirana Alfa Romeo Giulietta počela se prodavati na našem tržištu po cijeni koja ruši mit o Alfi kao većini (preskupoj) marki. Naime, dizelska Giulietta cjenovno starta od 151.454 kn. Pod poklopcem motora je 1,6 JTDM agregat od 105 KS, koji u prosjeku troši četiri litre goriva na 100 km te emitira 104 grama Co2 po kilometru.
Oko 500 kuna više odnosno 151.953 kn košta početni benzinac, 1,4-litreni motor s također 105 konja. Obje spomenute početne izvedbe imaju novu razinu opreme Impression. Objedinila je sve elemente potrebne prosječnom vozaču, te donosi, primjerice, sve sigurnosne sustave, ABS, ESP, Hill holder, šest zračnih jastuka, klima-uređaj, audio uređaj, komande radija i telefona na kolu upravljača, el. podesiva prednja stakla, putno računalo.
Većina novina u obnovljenoj Giulietti zapravo je ispod lima, u putničkoj kabini i pod poklopcem motora. Interijer donosi kvalitetnije materijale, nova sjedala s boljim bočnim osloncem. Prekidači su premješteni bliže vozaču. Redizajnirana je instrument ploča, ali i kolo upravljača. Giulietta donosi novi infotelematski sistem s dodirnim ekranom od pet odnosno 6,5 inča.
Motornu gamu otvaraju već spomenuti benzinski i dizelski agregati od 105 konja. Kod dizelaša birati se još mogu dvolitreni motori od 150 odnosno 175 konja. Benzinci su svi s turbopunjačima, a razvijaju još 120, 170 i 235 KS.
Svi su agregati dorađeni te manje troše i emitiraju, a nude bolje performanse. Obnovljena Giulietta na našem se tržištu nudi s pet godina jamstva (do 120.000 km). U prethodnom izdanju ovog modela 70 posto kupaca tražilo je dizelsku izvedbu - snažniju i s najboljom opremom. Povoljan ulazni model ima izgleda preokrenuti omjer traženih Giulietta u korist početnih izvedbi.