Citroën DS3

Dobar izbor za vozače koji imaju 185 tisuća kuna

Foto: VL
citroën ds3 ultra prestige,citroen ds3 (1)
Foto: VL
citroën ds3 ultra prestige,citroen ds3 (1)
Foto: VL
citroën ds3 ultra prestige,citroen ds3 (1)
Foto: VL
citroën ds3 ultra prestige,citroen ds3 (1)
Foto: VL
citroën ds3 ultra prestige,citroen ds3 (1)
Foto: VL
citroën ds3 ultra prestige,citroen ds3 (1)
15.10.2012.
u 09:17
Automobil malo kraći od četiri metra prvenstveno je namijenjen za vozača i suvozača
Pogledaj originalni članak

Francuski je Citroën prije nekoliko godina vrlo sigurno zakoračio u novu eru, eru DS modela, koju je započeo modelom DS3. Posebna linija nije namijenjena tako širokom krugu kupaca kao ona koja počinje slovom C (C1, C3, C4, C4...). Upravo najmanji, model DS3, naš je današnji suigrač. Za one kojima ‘običan’ DS3 nije dovoljan, odnedavno je u ponudi i posebna izvedba Ultra Prestige. Već sam naziv sugerira da ovo nije model namijenjen svakome. Takav se dojam dobiva i nakon pogleda na cijenu – 182.650 kuna, čemu valja dodati još 2639 kn za metalik boju, jedinu nadoplatu.

No, kako cijena ne bi bila neopravdana, spomenimo da se u ovom modelu, samo za ultraprestižne vlasnike, osiguravaju posebno dizajnirana i u crno-bijelu kombinaciju kože presvučena sjedala (prednja su i grijana te strujom pokretana), parking-senzori, ESP, navigacijski uređaj... Ultra Prestige je raspoloživ samo u četiri boje karoserije, a na krovu ima ukrasni monogram DS koji može biti crne ili bijele boje. Izvana ga krase i privlačni 17-colni alu-naplaci.

Za ovu specijalnu seriju predviđen je isključivo 1,6-litreni benzinski stroj od 156 KS, i te kako poželjan plod suradnje s BMW-om. Dovoljno je snažan za jurnjavu, a istovremeno kultiviran za svakodnevne gradske zadatke. U tome mu pomaže okretni moment od 240 Nm pri vrlo niskih 1400 okretaja, pa motor ‘vuče’ od samog starta i poletan je u svim stupnjevima prijenosa. Upregnut je 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji je kratkog hoda i dosta precizan, a na kraju spomenimo i da ova specijalna serija dolazi uz besplatno produljeno jamstvo – tri godine ili 70.000 kilometara.

>> Citroën predstavlja DS3 Cabrio, krov se diže na 120km/h!

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

RT
Rollo Tomasi
10:09 15.10.2012.

Ako već ta lova i citroen, radije onda DS4. Imao ga jedan vikend. Magnet!! A ne ovo malo kaj stane u bunker od mojeg auta.

MA
maxxxx
12:05 15.10.2012.

jes da su kruške i jabuke, ali za te novce dobiješ Passata TDI

PU
paul-umpe
12:25 15.10.2012.

maxx svaka cast.nije ni polo GTI los ali ni MINI.Ovaj Citroen nebi kod mene izdrzao München-Berlin i natrag.Po gradu i po nekim magistralnim cesticama ok ali na autocesti gdje je neograniceno ne znam bas.Sjecam se Citroen Xsare bila je malo jeftinija od Golfa.Danas je nece ni na odpadu uzeti a Golf jos ima neku cijeni i sa 300Tkm normalno na 150tkm vracenih.