zbog krize

Domaći poduzetnici okreću se rabljenim teretnim vozilima

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Domaći poduzetnici okreću se rabljenim teretnim vozilima
07.09.2012.
u 09:48
U Europi je prodaja novih kamiona počela padati još 2008. godine, a trend se nastavlja
Pogledaj originalni članak

Domaći poduzetnici u vrijeme krize okreću se rabljenim teškim gospodarskim vozilama, dok u Peugeotu i Citroënu kažu da se u poslu najčešće koriste nova komercijalna i laka gospodarska vozila, piše Poslovni.hr. U Europi je prodaja novih kamiona počela padati još 2008. godine, a trend se nastavio do danas.

U tvrtki Auto Hrvatska, koja prodaje laka i teška gospodarska vozila marki Man, Neoplan, Otokar, VW, Ford, Fiat i Toyota, kažu da potražnja ovisi o djelatnosti i načinu eksploatacije.

− Potražnja je puno manja i za novim i za rabljenim vozilima. Nedostatak obrtnoga kapitala i stroži uvjeti financiranja razlog su nešto veće potražnje za rabljenim gospodarskim vozilima - objašnjavaju, dodajući kako je novo vozilo u startu skuplje, ali je pokriveno jamstvom te su troškovi održavanja manji. S druge strane životni vijek vozila je sve duži pa dobro održavano rabljeno vozilo služi i nakon nekoliko godina.

Laka gospodarska vozila najbrojnija su kategorija teretnih vozila na hrvatskim cestama, a među najmanjima se ističu proizvođači Citroën, Peugeot i VW.

Tomislav Miletić, glavni direktor Peugeota Hrvatska, smatra da nabava rabljenih vozila za poslovne potrebe nije dugoročno rješenje ni pokazatelj racionalnosti jedne tvrtke.

− Vodilja za sve koji nabavljaju novo vozilo jest da najniža cijena nije jamstvo i najmanjeg troška − ističe Miletić.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.