PREZENTACIJA U ZADRU

Đukec: Gran Tourer je bez obzira na prednji pogon pravi BMW

Foto: Dino Stanin/PIXSELL
Domagoj Đukec
Foto: Dino Stanin/PIXSELL
17.04.2015., Petrcane - U hotelu Iadera u tijeku je svjetska prezentacija najnovijeg modela BMW-a Gran Tourer serije 2. Goran Djukec, glavni BWM-ov dizajner eksterijera. Photo: Dino Stanin/PIXSELL
21.04.2015.
u 16:12
Šef dizajna eksterijera BMW-a govori o novim trendovima u dizajnu bavarske marke
Pogledaj originalni članak

BMW je izabrao naš Zadar za svjetsko medijsko predstavljanje novog modela Serija 2 Gran Tourer i zaista napravio spektakularnu prezentaciju na kojoj će njihov prvi sedmerosjed isprobati 300 novinara iz 35 zemalja. Godinu dana su pripremali događaj i potrošili milijune kuna, a osim novca Hrvatska će dobiti i turističku promociju jer će prelijepe vizure Zadra, Nina i Paga uz novi BMW-ov auto obići svijet. Događaj smo posjetili nakon što je otišla prva grupa najvažnijih novinara, njemačkih i engleskih, a iz Munchena je u Zadar stigao i naš Domagoj Đukec, šef dizajna eksterijera BMW-a koji je odgovoran za izgled svih 36 modelskih verzija BMW-a.

Obiteljski, ali pravi BMW

– Jako sam ponosan što se sve ovo događa na našoj obali. Svi su oduševljeni ljepotom Hrvatske i mislim da je pun pogodak što smo izabrali Zadar – kaže Domagoj Đukec.

A za BMW je Gran Tourer, produžena verzija Serije 2 Active Tourer, vrlo bitan model. BMW se mijenja, drugi je to model s prednjim pogonom u njihovoj povijesti u monovolumenskoj karoseriji.

– Bez obzira na obiteljski karakter i prednji pogon, to je i po izgledu i voznim svojstvima pravi BMW. Atraktivan i dinamičan – kaže Đukec.

BMW ga je prije četiri godine angažirao baš zbog plana razvoja auta s prednjim pogonom koji će imati i nove generacije Serije 1 i model X1.

Lakše s prednjim pogonom

– Nama dizajnerima je mnogo lakše raditi kompaktni auto s prednjim pogonom nego stražnjim. Kod stražnjeg pogona motor mora biti iza prednje osovine zbog čega moramo produžiti nos auta. Kod prednjeg pogona su proporcije bolje što nam daje veću slobodu – kaže Đukec.

BMW, nakon Europe, Kinu vidi kao drugo najvažnije strateško tržište Gran Tourera.

– Prodajemo se u cijelom svijetu i svugdje naši automobili izgledaju isto. Zbog toga se moraju zadovoljiti ukusi Europljana, Amerikanaca i Kineza, pa imamo dizajnerski centar u Kaliforniji i Šangaju. Nećemo raditi posebno dizajnirani auto za Kinu ili Ameriku, jer oni žele kupiti istovjetan auto kakav se prodaje u Njemačkoj, to im je bitno – rekao nam je Đukec.

>> BMW-ov premium kompakt sa 7 sjedala

>> Međimurac odlučuje kako će izgledati svi moćni bavarski auti u idućih nekoliko godina

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IC
ICCO
21:52 21.04.2015.

Bravo Domagoj! Lijepo je vidjeti našeg dečka koji je uspio u BMW-u postati netko i nešto.