Na testu

Dostojan svečane večere, ali i sportskog vikenda

Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
Foto: 'Petar Glebov/PIXSELL'
'10.04.2010. Zagreb, Hrvatska - Test automobila Jaguar XK. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
29.04.2010.
u 14:30
Za svaku pohvalu je ZF-ov 6-stupanjski automatski mjenjač uz papučice na upravljaču za sekvencijalnu opciju
Pogledaj originalni članak

Ne dolaze nam svaki dan pod ruku automobili kojima se teško mogu zamjeriti neke stvari. To se prije svega odnosi na modele koji pripadaju tzv. premium segmentu, a jedan od njih svakako je i Jaguar, bez obzira na to što se britanski ponos više ne nalazi u vlasništvu Europe, već Dalekog istoka – Tata Motorsa. No, još ćemo pričekati da dođe pravi "indijski Jaguar" jer i model XK napravljen je dok je vlasnik još bio Ford.

Dvije izvedbe

XK nudi se u coupe i cabriolet izvedbi, a pokreće ga odličan agregat V8. U osnovnom, koji smo i sami imali priliku isprobati, riječ je o 385 konja, a kao XKR uz pomoć kompresora nudi se s konjicom od 510 grla.

XK model predstavljen je prije više od četiri godine, a krajem protekle dobio je osvježenje. U dizajnerskom smislu vrlo male, gotovo neprimjetne razlike, a glavna poboljšanja novi su malo prije spomenuti agregat te ovjes automobila.

Mnogo bolje performanse dovele su ovaj, "osnovni" model na razinu na kojoj je prije bio top model – XKR. Odlična ubrzanja, izvrstan ZF-ov 6-stupanjski automatski mjenjač te vrlo zavidna zvučna kulisa koju ispušta V8 pogonski stroj pun su pogodak za ovaj model.

Poboljšan ovjes

Novi pogonski stroj omogućava vrlo ugodnu svakodnevnu vožnju, kada vas, zbog luksuza koji pruža, izdvaja iz mase čestih i ponekad dosadnih automobila, a istodobno nudi mogućnost sportske vožnje kada god to poželite. Bilo da je riječ o jurnjavi otvorenim ili zavojitim prometnicama, odnosno krstarenju autocestom. Ugodnoj vožnji ide u prilog mnogo snage i momenta već prvi vrlo niskim okretajima, a želite li sportski užitak, tu je pogon na stražnju osovinu. Poboljšan ovjes uz aktivne amortizere dovodi do smanjena naginjanja u zavojima, ali, dakako, uz veću udobnost. Tu je i sekvencijalni mjenjač s polugicama smještenima na upravljaču.

No, treba se vratiti u realnost i zaključiti kako je ovo ipak automobil namijenjen vrlo uskom krugu kupaca koji za automobil mogu izdvojiti više od sto tisuća eura, a takvima ovo ipak nije prvi izbor.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.