Revolucija

Drastična promjena: Volkswagen će na Golfu 8 pokazati novi logo

Foto: JONATHAN ERNST/REUTERS/PIXSELL
Drastična promjena: Volkswagen će na Golfu 8 pokazati novi logo
07.05.2018.
u 08:37
Marketinški zaokret tvrtka je napravila krajem 2015., kada su globalno prepoznatljivi slogan “Das auto” izbacili iz svojih kampanja
Pogledaj originalni članak

Jedan od najpoznatijih brendova na svijetu, njemački automobilski gigant Volkswagen, najavio je da će uskoro redizajnirati svoj logo – prepoznatljivi veliki W u krugu iznad kojeg se nalazi manji V. Najprodavanija automobilska grupa na svijetu čije ime u doslovnom prijevodu znači “narodni auto”, samo je minimalno mijenjala svoj amblem od II. svjetskog rata.

Bez radikalnih promjena

Tvrtka iz Wolfsburga vrlo je tradicionalna, pa i kod dizajniranja automobila ne radi radikalne promjene, primjerice, originalna forma njihova najprodavanijeg modela Golfa do aktualne sedme generacije ima svoju prepoznatljivost još od prve generacije iz 1974. godine. Dakako, auto je dizajnerski moderniziran, ali evolucijom izgleda, ne revolucijom, kako većinom rade drugi proizvođači nastojeći novu generaciju modela učiniti potpuno drukčijom od prethodne.

Pa stvari se kod Volkswagena očito mijenjaju. Sve su glasnija šaputanja iz visokih izvora da će novi Golf osme generacije biti radikalno dizajnerski osvježen, sasvim drukčiji nego do sada. Službene potvrde još nema, pa će biti zanimljivo vidjeti hoće li VW imati hrabrosti napraviti takav zaokret.

A mijenu će doživjeti i logotip, potvrdio je prošlog tjedna u Berlinu šef marketinga VW-a Jochen Sengpiehl. Prigodno, novi logo će premijeru imati na novom Golfu osme generacije koji će se predstaviti u ljeto 2019. godine.

– Novi, moderniji logo najavit će veliku i agresivnu promociju novih električnih modela koje očekujemo 2020. – rekao je Jochen Sengpiehl.

Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili

Sengpiehl, koji se lani vratio u VW nakon nekoliko godina vođenja marketinga u korejskom Hyundaiju, dodao je kako VW brend trenutačno nije pozitivno prepoznat kao prijašnjih godina i to ne samo zbog dizelskog skandala. VW želi izbjeći njemački prizvuk na kojem je gradio imidž desetljećima i žele da budu prepoznatljiviji kao zabavna marka s “više boje”.

Uz to će najveći naglasak biti na elektrifikaciji vozila, a prvi od početka razvijeni VW auto na struju I.D. najavljen je 2020., a ubrzo nakon njega i I.D. Cross, pa do 2025. čak 25 različitih modela.

A marketinški zaokret su već napravili krajem 2015. godine, kada su iz svojih marketinških kampanja izbacili globalno prepoznatljivi slogan “Das auto” koji je do tada još od 2007. godine stajao na svakoj reklami baš ispod prepoznatljivog loga. Obrazloženje je bilo da se žele odmaknuti od loših konotacija oko Dieselgatea, najvećeg skandala u povijesti autoindustrije.

– Mi smo njemačka tvrtka, ali možda smo u prošlosti bili previše njemački. To želimo promijeniti – pojasnio je novu strategiju marketinga Sengpiehl.

Kinesko tržište stiže u Europu

Lani je VW grupa u Europi prodala 4,33 milijuna automobila, dok je kinesko tržište u strahovitom uzletu gotovo stiglo europsko s prodajom od 4,18 milijuna automobila. U SAD-u im je, očekivano, nakon Dieselgatea prodaja još uvijek u padu i lani su prodali 625.000 automobila.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.