PREMIJERA

E-tron quattro je prvi Audijev električni SUV model

Foto: Audi
The Audi e-tron quattro concept is designed from the ground up as an electric car and proves to be pioneering in its segment at the very first glance.
Foto: Audi
The operating and display concept is deeply integrated into the plastic, driver-oriented architecture of the cockpit. Because the electric drive has no propshaft, the center console seems to float.
Foto: Audi
The Audi e-tron quattro concept marks the world premiere of Matrix laser OLED technology at the front of a vehicle and epitomizes
27.08.2015.
u 11:00
Serijska izvedba ovog noviteta na tržištu se očekuje tijekom 2018. godine
Pogledaj originalni članak

Koncept Audi e-tron quattro bit će sredinom rujna među zvijezdama frankfurtskog salona automobila. Nakon predstavljanja koncepta uslijedit će serijska proizvodnja prvog potpuno električnog Audijevog SUV modela, koji se na tržištu očekuje tijekom 2018. godine. Koncept sportskog SUV-a sposoban je između dvaju punjenja prijeći više od 500 kilometara.

Audi e-tron quattro profitirao je od znanja kojeg su Audijevi stručnjaci stekli razvijajući R8 e-tron. Koncept robusnog modela od prve je skice razvijan kao električan automobil i po mnogim će detaljima biti predvodnik segmenta. Slijedi Audijev "Aerosthetics" koncept, te kombinira različite tehničke smjernice kako bi postigao optimalnu aerodinamiku (cd mu je za SUV segment rekordnih 0.25), a da pri tome ne ugrozi kreativna dizajnerska rješenja. Pomični aerodinamični elementi na automobilu poboljšavaju protok zraka oko vozila. Aerodinamički optimizirano podvozje potpuno je zatvoreno.

Studija se temelji na drugoj generaciji modularne uzdužne platforme, koja pruža brojne mogućnosti za smještaj pogonskog sustava i izdašnog putničkog prostora. Dužinom će se novitet pozicionirati između Audija Q5 i Q7, a karakterizirat će ga karoserija tipična za SUV i kupeovska kabina koja će moći primiti četiri osobe. Velika litij-ionska baterija smještena je između osovina, ispod putničkog prostora, što osigurava i nisko težište i ravnomjerno raspoređeno opterećenje između osovina, a u konačnici rezultira boljim voznim osobinama i većom razinom sigurnosti. Za pogon koristi tri električna motora. Jedan elektromotor na prednjoj osovini i dva na stražnjoj učinkovito tvore ovaj elektrificirani quattro model. Proizvođač navodi kako će - kad krene u serijsku proizvodnju - Audijev prvi potpuno električni SUV model ponuditi uzornu ekonomičnost uz dinamične vozne osobine.

>> Pariz Auto Show potvrdio je trend proizvodnje snažnih automobila koji malo troše

>> X5 plug-in hibrid Bavarci odlučili ponuditi tržištu

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.