"BILO JE GLUPO"

Electronic Arts ispričao se zbog problema s pokretanjem SimCityja

Foto: Reuters/PIXSELL
Electronic Arts ispričao se zbog problema s pokretanjem SimCityja
11.03.2013.
u 17:03
Za razliku od svih prijašnjih inačica SimCityja, u novoj igrači moraju biti biti na internetu tijekom igre
Pogledaj originalni članak

Proizvođač i nakladnik videoigara Electronic Arts ispričao se zbog problematičnog pokretanja najnovije inačice popularnog SimCityja 5. ožujka, prenosi BBC.

Za razliku od svih prijašnjih inačica SimCityja, u novoj igrači moraju biti biti na internetu tijekom igre jer svaki grad koji naprave leži na dijelu virtualnog teritorija koji dijele i drugi igrači. Mnogi su se igrači požalili kako su morali čekati 30 minuta i više kako bi mogli početi graditi svoje gradove, a kada su to napokon uspjeli, igra je bila vrlo usporena. Bilo je i pritužbi na potpuno rušenje igre.

Svi ovi problemi ponukali su Amazon da privremeno prekine prodaju inačice igre, a EA će u znak isprike tijekom ovog mjeseca svima koji su kupili SimCity besplatno ponuditi jednu svoju videoigru.

Glavna menadžerica za SimCity Lucy Bradshaw rekla je kako je način na koji su EA i Maxis, studio koji je kreirao igru, postavili servere pridonio problemima. Igru je igralo više ljudi nego za vrijeme testiranja.

– Logiralo se mnogo više ljudi nego što smo očekivali. Slažemo se da je to bilo glupo, ali smo predani popravljanju problema – rekla je Bradshaw, navodeći kako je Electronic Arts udvostručio broj servera te radi na popravljanju pogrešaka, zbog čega je broj prekida pao za 80 posto.

>> "The War Z" povučen sa Steama nakon niza pritužbi igrača

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IN
InfoMan
10:53 13.03.2013.

Nekw zaposle Finu koja je u vrlo kratkom roku uvela fiskalizaciju