tržište nosive tehnologije

Europska komisija istražuje Googlov dogovor vrijedan 2,1 milijardu dolara

Foto: DADO RUVIC/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL
FILE PHOTO: Fitbit Blaze watch is seen in front of a displayed Google logo in this illustration
Foto: DADO RUVIC/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL
FILE PHOTO: Fitbit Blaze watch is seen in front of a displayed Google logo in this illustration
Foto: DADO RUVIC/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL
FILE PHOTO: Fitbit Blaze watch is seen in front of a displayed Google logo in this illustration
04.08.2020.
u 16:58
Potez Europske komisije uslijedio je unatoč Googleovom srpanjskom obećanju da neće koristiti podatke uređaja za praćenje aktivnosti u reklamne svrhe
Pogledaj originalni članak

Googleov pokušaj da prestigne Apple i Samsung na tržištu nosive tehnologije kupnjom američke tvrtke Fitbit, u utorak je naišao na prepreku je su europski regulatori za zaštitu tržišnog natjecanja pokrenuli istragu tog dogovora vrijednog 2,1 milijardu dolara.

Nosivu tehnologiju (wearable technology) čini skup elektroničkih uređaja koji se nose u blizini i/ili na površini kože, gdje otkrivaju i analiziraju tjelesne procese i pokazatelje kao što su primjerice krvni tlak, puls, prijeđena razdaljina i sl, a naišla je na primjenu i u navigacijskim sustavima i zdravstvu.

Potez Europske komisije uslijedio je unatoč Googleovom srpanjskom obećanju da neće koristiti podatke uređaja za praćenje aktivnosti u reklamne svrhe.

Europski regulator za zaštitu tržišnog natjecanja priopćio je da će sporazum još više učvrstiti Googleovu dominaciju na području internetskog oglašavanja i da je Googleovo obećanje nedovoljno za ublažavanje njegovih rezervi spram sporazuma.

„Podaci prikupljeni putem nosivih ručnih uređaja čine se...važnom prednošću na tržištu internetskog oglašavanja“, priopćila je Komisija.

Dodaju kako će dogovor Googleu omogućiti podatkovnu prednost u personaliziranju oglasa putem svoje tražilice i prikaza na internetskim stranicama, čime će otežati konkurentima natjecanje i na kraju rezultirati višim cijenama za oglašivače i izdavače.

Komisija će do 9. prosinca odlučiti hoće li sporazum odobriti ili blokirati.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.