Korištenje internetom u Hrvatskoj nadmašuje europski prosjek, a kvaliteta internetskih oglasa u hrvatskom je medijskom prostoru iznad razine razvijenih tržišta. I dok je europski prosjek u vremenu provedenome uz internet na tjednoj razini u Europi 14,8 sati, u Hrvatskoj je to 15,1 sat. Istodobno, penetracija interneta u Hrvatskoj je oko 64%, a najviše vremena online provode korisnici od 16 do 24 godina starosti koje će sve teže biti dosegnuti putem bilo kojeg drugog medija. Od korisnika interneta njih 35% koristi internet putem više uređaja. Oko 21% Hrvata pristupa internetu putem mobilnih telefona, dok ih oko 5% za istu namjenu koristi tablet.
Magazin Ja TRGOVAC i agencija Hendal proveli su tijekom srpnja anketno istraživanje na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina koje je pokazalo da, iako više od 60 posto građana svakodnevno koristi internet, više od polovice njih kaže da uopće ne obraća pozornost na oglase koji se na internetu prikazuju. Upitani koliko često koriste internet, ukupno 61,5% ispitanika odgovara da su na internetu svakodnevno. Najmanje jednom tjedno internet koristi 6,5% anketiranih, a najmanje jednom mjesečno njih 2,2%. Da ne koriste internet, kaže 29,8% sudionika ankete. Internet se najčešće koristi kod kuće, u odgovoru navodi 71,2% sudionika ankete. Na poslu internetu pristupa 16,2%, a u pokretu putem pametnog telefona ili tableta 12,6% građana.
Na pitanje o online kupovini, jedna četvrtina ispitanika kaže da kupuje proizvode preko interneta (26%), dok preostalih 74% ističe da ne koristi internet kao mogućnost za nabavku proizvoda. Iako je riječ o mediju koji se po konzumaciji može mjeriti s tradicionalnim medijima, oglasi na internetu nisu odviše popularni kod korisnika. Tako više od polovice ispitanika (50,7%) kaže da ne "klikaju" oglase na internetu. Da gledaju oglase "samo kada im je nešto posebno zanimljivo" ističe 32,5% anketiranih, a "samo slučajno" kao svoj odgovor na ovo pitanje bira njih 9,5%. S druge strane, da oglase na internetu gledaju često i da su im vrlo zanimljivi, ističe 7,3% ispitanika.
>> Najbrža bežična mreža na svijetu: Skida film u 40 sekundi