A rekli da neće

Facebook pregazio riječ - ipak će koristiti vaše podatke!

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Facebook pregazio riječ - ipak će koristiti vaše podatke!
14.06.2014.
u 16:21
Sve aplikacije na smartphoneima koje imaju mogućnost ulogiranja putem Facebooka ili lajkanja Facebooku će slati informacije radi ciljanog oglašavanja
Pogledaj originalni članak

Iz Facebooka su ovaj tjedan najavili da će početi koristiti podatke o stranicama koje njihovi korisnici posjećuju kako bi im ponudio reklame napravljene posebno za njih, iako su prije tri godine rekli da to neće učiniti, prenosi Forbes.

Sve aplikacije na smartphoneima koje imaju mogućnost ulogiranja putem Facebooka ili lajkanja Facebooku će slati informacije radi ciljanog oglašavanja. Na stolnim računalima Facebook će koristiti djelić koda kojim tvrtke koje se oglašavaju na Facebooku provjeravaju učinkovitost svojih reklama. Korisnici ipak imaju mogućnost da izbjegnu ovakvu upotrebu podataka, a tu opciju moraju isključiti i na stranici i na aplikaciji za mobilne uređaje.

Prije tri godine otkriveno je da Facebook prati aktivnost korisnika putem lajkova čak i kad nisu ulogirani, što je izazvalo veliko negodovanje. Facebook je smirio korisnike poručivši kako ne koriste i nikad neće koristiti lajkove za ciljano oglašavanje. Čini se da su se u međuvremenu predomislili.

>> Nova opcija na Facebooku zgrozila brojne korisnike

>> Jedan lajk nije vam dovoljan? Sada je tu 'Big Like'

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

Avatar bok
bok
17:16 14.06.2014.

..Ili privatnost ili Facebook. To svakim mora biti jasno... (meni vise odgovara privatnost...)

JO
John13
17:15 17.06.2014.

Pa sto to ne bi trebalo ispravno pisati 'pogazio rijec' umjesto onog 'pregazio rijeci', pregaziti ima sasvim drugo znacenje od pogaziti. Ili?

Avatar dva4u
dva4u
22:30 14.06.2014.

"Na stolnim računalima Facebook će koristiti djelić koda koji tvrtke koje se oglašavaju na Facebooku provjeravaju učinkovitost svojih reklama." - kakva je ovo besmislena rečenica??? - koristi djelić koda koji tvrtke provjeravaju učinkovitost svojih reklama