Messenger

Facebook uvodi novost koja se mnogima neće svidjeti

Foto: Borna Filić/PIXSELL/Ilustracija
Facebook uvodi novost koja se mnogima neće svidjeti
12.07.2017.
u 12:27
Reklame se neće vidjeti u samim razgovorima, već u home-odjeljku aplikacije
Pogledaj originalni članak

Facebook uvodi reklame u Messenger, svoju aplikaciju za chat.

Nakon obećavajućih testova u Australiji i Tajlandu, Facebook je jučer objavio kako će beta verziju ovih reklama proširiti na cijeli svijet. U priopćenju su naveli da će odsad poduzećima diljem svijeta ponuditi način da prošire svoj doseg. Više od 1,2 milijarde ljudi koriste Messenger svaki mjesec, što oglašivačima pruža mogućnost da prošire doseg svojih kampanja i ostvare bolje rezultate, navodi Facebook.

Reklame se neće vidjeti u samim razgovorima, već u home-odjeljku aplikacije. 

U Facebooku kažu da će početi puštati reklame u promet polako, počevši s malim postotkom korisnika diljem svijeta tijekom sljedećih nekoliko tjedana.

Oglašivači su dosad mogli doći do korisnika na Messengeru putem "botova", koje su oglašivači sami mogli stvoriti kako bi razgovarali s kupcima. Ti botovi se dosad nisu baš proširili, ali zahvaljujući promjenama uvedenima ove godine lakše ih je koristiti i pronaći, piše Business Insider.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.