Supersportski automobili s logotipom propetog konjića uskoro bi se mogli nuditi s agregatima oplemenjenim turbopunjačima. Taj radikalan potez može se opravdati činjenicom da se potrebno na što manju razinu svesti emisiju ispušnih plinova, a da se istodobno ne umanjuju performanse. To bi se moglo riješiti korištenjem turbopunjača.
No, da bi ipak do toga i došlo potrebno je razviti tehnologiju uz koju bi se riješio problem tzv. turbo rupe jer – bilo bi neprihvatljivo da vozači ove legendarne marke moraju čekati na isporuku snage.
Prema riječima Jean-Jacquesa Hisa, Ferrarijeva vodećeg inženjera za razvoj motora, uklonjena je mogućnost upotrebe sustava Multiair koji je nedavno predstavio Fiat.
Neslužbeno se govori kako se već pripremaju neke izvedbe opremljene twin-turbo tehnologijom.
Kako doznaje britanski magazin Autocar, Ferrari je pri kraju i s pripremom mjenjača s dvije spojke, koji se trenutačno koristi kod V8 motora, a uskoro će biti dostupan i s V12 agregatima.
Ferrari uskoro počinje koristiti turbopunjače
BiH tvrtka gradi brzu cestu kroz Hrvatsku, ovo je strateška dionica, evo kad će biti završetak radova
Završetak cjelokupne prometnice s hrvatske strane značit će i da će novi most Gradiška u svojem punom kapacitetu moći doprinositi podizanju razine prometne povezanosti Bosne i Hercegovine i Hrvatske
Više od 11 tisuća ljudi na Opus Areni. Kohorta i Torcida odali počast Vukovaru, Splićani ne mogu bez divljačkih ispada
Više od 11 tisuća gledatelja nazočilo je žestokom dvoboju Osijeka i Hajduka
Ana Brdarić Boljat: Bili smo uvjereni da ćemo jesti za relativno male novce. No prevarili smo se
Novarka i voditeljica informativne emisije RTL Danas podijelila je s nama dojmove s putovanja u Makedoniju, otkrila nam je što ju je sve ugodno iznenadilo i što nije očekivala
Vikendima čak 62,3% 13-godišnjaka više od tri sata dnevno radi aktivnosti koja može uzrokovati niz problema
S ovim neugodnim problemom susrela se trećina muškaraca u svijetu, a ignoriranje dovodi do ozbiljnih problema
Štedljivi Ferrari? Ferrari je zamišljen da troši... što će još staviti dizelaša ispod haube?