POGLED IZNUTRA

Ford Fusion Plus 1,6 TDCi - i redizajniran neprimjetan

Foto: import
Ford Fusion Plus 1,6 TDCi - i redizajniran neprimjetan
07.08.2006.
u 19:00
Pogledaj originalni članak

Ford Fusion nije model koji često viđamo na našim prometnicama, a i primjerci koji se voze kao da su neprimjetni. To se može reći i nakon proljetnog redizajna, koji nije bio radikalan i ostavio je Fusiona da se koprca u području dizajnerke dosade.

Novost su četvrtasta svjetla s narančastim žmigavcima, kromirane maglenke u braniku te ukrasna rešetka. Drukčiji su i stražnji svjetlosni sklopovi. Iako svježiji, vanjski dizajn, očito, neće biti glavni adut u planiranom povećanju prodaje ovog modela, nego su to neke druge stvari. 

Prije svega prostranost, veća nego što bi se očekivalo kad se pročita da je Fusion samo centimetar duži od četiri metra. Međutim, dosta je širok, a pogotovo visok, tako da zbroj tih brojki daje dovoljno prostora za prijevoz petero odraslih. Naravno, ne mislimo na prijevoz na neke prevelike udaljenosti, jer sjedala ipak nisu iz više klase. 

Unutrašnjost nije pretjerano privlačna, ali nije ni dosadna niti ostavlja jeftin dojam. Naprotiv, odlično je ergonomski posložena pa je sve u vozačevu dosegu pregledno i lako se koristi.  
Funkcionalnost je ono čime se Fusion bori za kupce. Možda osnovni prtljažnik od 337 litara neće zadovoljiti sve, ali preklapanje stražnjih sjedala otvara nove mogućnosti prijevoza tereta. A tek kad se preklopi i suvozačko sjedalo, Fusion postaje pravi mali dostavnjak.

Vozili smo model s jačim od dva ponuđena dizelska agregata. Iz 1,6-litrenog motora izvlači se 90 KS, što je dovoljno za pristojna ubrzanja i više nego dovoljno za maksimalnu brzinu od 180 km/h. Fusionov agregat aluminijske konstrukcije stvoren je za mirnu i štedljivu vožnju, kakvom se može približiti deklariranoj potrošnji od 4,4 litara. Tek približiti, jer mislimo da ju je u realnim uvjetima nemoguće postići. Naš je jednotjedni prosjek bio oko 7 litara.

Pogledajte na vecernji.hr