GOSPODARSKA VOZILA

Ford je domaćim vozačima ponudio novu generaciju Transita

Foto: import
Ford je domaćim vozačima ponudio novu generaciju Transita
10.07.2006.
u 14:31
Pogledaj originalni članak

Ford je proizvodnju gospodarskih vozila počeo prije 41 godinu, i to upravo modelom Transit kojih je dosad s proizvodnih traka sišlo više od pet milijuna. Prošlog je tjedna domaćim novinarima predstavljena nova, šesta, generacija najprodavanijeg gospodarskog vozila u Europi. Želeći novim modelom postići što zapaženije rezultate, Ford je uz novi Transit ponudio četiri godine produženog jamstva ili 200 tisuća prijeđenih kilometara.

Izvedbe novog Transita su brojne. Nude se zatvoreni Van modeli - poput Transita 260 SWB - zatim kamioneti s dvostrukom kabinom i dugim međuosovinskim razmakom, pa do Minibusa sa 17 sjedala. Mnoge su promjene učinjene na putničkoj kabini, a sve kako bi udobnost uz vozne karakteristike bila što sličnija onoj kod osobnih automobila. Kvalitetniji materijali uz vizualno izmijenjenu instrumentnu ploču samo su neke od njih. Više mjesta za noge vozača i suvozača postignuto je smještanjem ručice mjenjača na armaturnu ploču.

Kupci mogu birati modele s pogonom na prednju ili stražnju osovinu, a postoji i nova izvedba s niskim krovom i srednjim osovinskim razmakom (čime je olakšan pristup podzemnim garažama) te varijanta s "heavy duty" prednjom osovinom, pogodna za korisnike koji stalno nose tešku opremu s nosivošću od 1850 kg.

Ponudu agregata čini šest dizelskih motora, po tri obujma 2,2 i 2,4 litre. Transit s pogonom na prednje kotače dostupan je s tri 2,2-litrena poprečno ugrađena dizelska motora: od 85, 110 i 130 konja. Kod modela sa stražnjim pogonom može se birati između tri 2,4-litrena dizelska motora: od 100, 115 i 140 KS. Peterostupanjski ručni mjenjač namijenjen je izvedbama s prednjim pogonom i osnovnim verzijama modela sa stražnjim pogonom, dok šesterostupanjski mjenjač dolazi kod dizelaša od 115 i 140 KS.

Servisni je interval za dizelaše 25.000 km ili godinu dana, osim za 2,4-litreni TDCi od 140 KS, kod kojega je interval do 50.000 km ili dvije godine. Jedini je benzinac 2,3-litreni četverocilindarski motor od 145 KS i 200 Nm okretnog momenta. Cijena početnog modela iznosi oko 150 tisuća kuna.

Pogledajte na vecernji.hr