Vozili smo

Ford Mondeo je i dalje prava vozačka limuzina

Foto: Ford
Ford Mondeo
Foto: Ford
Ford Mondeo
Foto: Ford
Ford Mondeo
Foto: Ford
Ford Mondeo
Foto: Ford
Ford Mondeo
Foto: Ford
Ford Mondeo
09.11.2014.
u 10:00
Mondeo je po stilu amerikaniziran, ali i dalje je za njegovim upravljačem užitak svaki prijeđeni kilometar
Pogledaj originalni članak

Mondeo, koji je 1993. zamijenio Sierru, uvijek je bio vozački automobil, a takva je Fordova limuzina D segmenta ostala i u četvrtoj generaciji. Fascinira lakoća upravljanja i sigurnosti koju vozač ima u svakom trenutku za upravljačem Mondea. Zbog toga se osjeća opušteno i u brzim prolascima zavojima, dok je na autocesti prava krstarica. I to bez obzira što je značajno porastao na 487 cm dužine i masu od 1,5 tone, te radi li se o limuzini ili karavanu.

Mogli smo isprobati dvije varijante. Prvi je karavan uz 1,5-litreni 4-cilindarski turbobenzinski Ecoboost sa 160 KS, uz 6-brzinski ručni mjenjač. Odlično pokreće veliki automobil. U nijednom trenutku mu ne fali snage ni momenta (maksimalno 240 Nm). Tvornička prosječna potrošnja jest 5,9 l/100 km, ali nama je u žustrijoj vožnji bila iznad 10 l/100 km. Druga isprobana verzija je peterovratni Mondeo sa 2-litrenim dizelašem sa 180 KS i 400 Nm okretnog momenta. Iznenadio nas je koliko brzo dolazi do 130 km/h, jer u kabini nismo imali osjećaj takve brzine, što je i dokaz odlične zvučne izolacije.

U ponudi je još niz motora, benzinski od početnog 1-litrenog trocilindarskog Ecoboosta sa 125 KS i jačih sa 203 i 240 KS te dizelski od 115 i 150 KS. Uz jače motore je dostupan PowerShift automatski mjenjač s dvije spojke. Mondeo dolazi i uz niz sigurnosnih i sustava pomoći vozaču poput automatskog kočenja u nuždi, automatskog parkiranja i europske premijere – zračnog jastuka u pojasu na stražnjim sjedalima.

Unutrašnjost je izrađena kvalitetno, s dominantnim multimedijskim ekranom, a dizajnom djeluje pomalo američki. Rezultat je to strategije One Ford prema kojoj su njihovi modeli istovjetni u svim dijelovima svijeta. Cijene će se kretati od 197.900 do 265.900 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.