isprobali smo

FOTO Dacia Lodgy - za još više mjesta traže manje novca

Foto: 'Jurica Galoic/PIXSELL'
'SPECIJAL MJESECNIK AUTO 24.09.2012., Zagreb - Test automobila Dacia Lodgy. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
Foto: 'Jurica Galoic/PIXSELL'
'SPECIJAL MJESECNIK AUTO 24.09.2012., Zagreb - Test automobila Dacia Lodgy. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
Foto: 'Jurica Galoic/PIXSELL'
'SPECIJAL MJESECNIK AUTO 24.09.2012., Zagreb - Test automobila Dacia Lodgy. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
Foto: 'Jurica Galoic/PIXSELL'
'SPECIJAL MJESECNIK AUTO 24.09.2012., Zagreb - Test automobila Dacia Lodgy. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
Foto: 'Jurica Galoic/PIXSELL'
'SPECIJAL MJESECNIK AUTO 24.09.2012., Zagreb - Test automobila Dacia Lodgy. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
Foto: 'Jurica Galoic/PIXSELL'
'SPECIJAL MJESECNIK AUTO 24.09.2012., Zagreb - Test automobila Dacia Lodgy. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
21.10.2012.
u 12:00
Uz pet sjedala na rapolaganju je 827 litara prtljažnika, a uz sedam putnika stane 207 litara prtljage
Pogledaj originalni članak

Jednovolumen dug četiri i pol metra, s pet sjedala i prtljažnikom od golemih 827 litara, s benzinskim agregatom sa 85 konjskih snaga, klimom i radio CD MP3 Bluetooth uređajem s komandama pri upravljaču. Zvuči kao dobar obiteljski izbor. To više što spomenuti paket stoji 98.900 kuna. Jednovolumen Dacia Lodgy na hrvatsko je tržište stigao potkraj rujna. U Daciji ni ovom prilikom nisu propustili istaknuti kako ne nude najsigurniji ni najopremljeniji auto na tržištu nego da im je cilj dati najpovoljniju ponudu. Lodgy sa spomenutim 1,6-litrenim benzincem i osnovnom opremom košta 79.900 kuna. No kako osnovna oprema nudi ABS, četiri zračna jastuka, centralno zaključavanje, servo upravljač, ali ne i radio te klima uređaj, kao najlogičniji izbor nameće se doplata za poseban paket Ambiance (dodatnih 6000 kn za klimu i radio) uz opremljenost Ambiance. U tom slučaju Lodgy dolazi u izvedbi kakvu smo mi testirali te donosi još i el. podizače prednjih stakala, putno računalo, djeljivu stražnju klupu, daljinsko centralno zaključavanje, prednje sigurnosne pojase podesive po visini...

Prostranošću nadmašuje jednovolumene tih dimenzija, a u veliki adut ubrajamo mu i fleksibilnost. Zahvaljujući širini od 1,75 m, u drugi red sjedala moguće je montirati tri dječje autosjedalice, što omogućavaju i tri Isofix priključka. Spomenuta kombinacija rijetkost je na tržištu, čak i u skupljim automobilima. Uz doplatu od 4000 kuna Lodgy stiže u izvedbi sa sedam sjedala. Kad je u funkciji svih sedam sjedala, prtljazi na raspolaganju ostaje 207 litara, a s preklopljenom klupom u trećem redu ostaje mjesta za 634 l prtljage. U trećem redu sjedala ima dovoljno prostora za prijevoz dvoje odraslih, iako im na dužim rutama baš i neće biti najudobnije. Općenito, udobnost u Lodgyju nije na najvišoj razini - što je razumljivo s obzirom na cijenu - ali je zadovoljavajuća. To se prije svega odnosi na sjedala - ne bismo se bunili da su malo mekša. Isto vrijedi i za (pre)grub mjenjač, ali i za kvalitetu materijala u unutrašnjosti. Plastika je tvrda, na dodir nije najugodnija, ali ju je lako održavati, što je također bitno kad u automobilu prevozite djecu.

Uz povoljnu cijenu i iznimnu prostranost te funkcionalnost, vozne osobine još su jedan adut modela Lodgy. Iskušani Renaultov ovjes zaslužan je za odlično ležanje, automobil i pri dinamičnijim prolazima kroz zavoje ostaje stabilan i upravljiv. Neravnine na cesti upija odlično.

Iako je opremljenosti modela Lodgy nedostatak što na početnu opremu nije moguće doplatiti za klima-uređaj, opremom je bitno raskošniji od starijih Dacijinih modela. Primjerice, doplatiti se može za ESP i multimedijski sustav Media Nav. Taj sustav multimedije sa zaslonom od sedam inča osjetljivim na dodir uključuje navigaciju, radio, povezivost i bežičnu telefoniju Bluetooth®, a košta 2800, odnosno 3800 kn (ovisno o izabranoj razini opremljenosti).

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

TR
trlepastuhovic
12:13 22.10.2012.

Pa ti onda daj pare za Espace i još toliko da ti ga poprave koliko su renaulti poznati po izdržljivosti. Ja bih radije novu Daciju nego espacea. Nisi čuo za onu čuvenu kad su pitali Forda koji je najbolji auto?

BO
boston
12:44 22.10.2012.

najbolji automobil je onaj koji je otplacen...

AY
amsterdam yoca
08:43 22.10.2012.

Za 100.000 kn je bolji izbor Espace star 5 godina. Dacia na slikama izgleda prosječno, ali u živo je jako tužna. Za 5 godina neće vrijediti 5.000 eu.