test - Peugeot 508

FOTO Dovoljno zabavan za vožnju, ali i poslovan za ozbiljan dojam

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
peugeot 508 (1)
18.11.2012.
u 14:00
Osim atraktivnim izgledom, Peugeot 508 nametnuo se i dobrim voznim osobinama, obiljem prostora i bogatom opremom
Pogledaj originalni članak

Uglađena francuska limuzina sa dvolitrenim dizelskim agregatom i drugim po redu Active paketom opreme tek nam je stigla u redakciju, a već je pobrala simpatije. Zamjerke možemo u dva reda pobrojati: rado bismo da je 6-stupanjski ručni mjenjač precizniji.

Za ono čime nas je 508-ica osvojila trebamo ipak malo više prostora. Prije svega, izgleda odlično. Dizajn koji će duže vrijeme biti moderan mnoge je potaknuo da nam priđu i raspitaju se o modelu kojeg prvenstveno vidimo u ulozi poslovnog automobila, no i više se nego dobro snalazi u obiteljskim ulogama. Interijer također djeluje odlično. Kvaliteta materijala i izrade na visokoj je razini, ergonomija i funkcionalnost također. Na prednjim sjedalima vožnja je udobna, straga nešto manje, ali prostora ne nedostaje. Štoviše, ugodno se možete smjestiti i iza višega vozača. Pohvalan je izostanak inače uobičajenog grebena pod nogama putnika na sredini stražnje klupe, što i njemu omogućuje normalno i ugodno putovanje. Raskoš prostora u interijeru možemo zahvaliti i međuosovinskom razmaku od 281,7 cm.

>> Prvi dizelski hibrid na svijetu tjera 200 konja

Sve su komande intuitivno raspoređene. Iako na prvi pogled djeluje kao da prekidača, gumbića i kotačića ima previše, u biti se jako snaći. Sve je prilično jednostavno koristiti. Instrumenti su pregledni, a donose i pokazivač za promjenu stupnja prijenosa, svojevrstan vodič za efikasniju vožnju. Također, prostor za svaku sitnicu koju poželite odložiti u putničkoj kabini lako je naći.

Prtljažnik guta 545 litara prtljage, što je dovoljno i za prosječne kapacitete putnika na duže staze. Ako im ipak treba više prostora, dovoljno je spustiti naslon stražnje klupe i 508-ica će odgovoriti i na taj zahtjev - sa maksimalnom 1581 l.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 11

TJ
tjanjic
09:43 20.11.2012.

Vlasnik modela sa jednakim motorom ali sparenim sa 6-stupanjskom automatikom te sa opremom Allure. Cijena na cestu kada se preracuna iz rubalja u kune 243.000 kn. Oprema je zaista kompletna, od koznog salona, do navigacije, adaptivnog ksenona i tvornicki ugradjenog Webasto stacionarnog grijanja. Za sada je automobil odlican i nemam niti najmanje zamjerke. Odnos ulozeno dobiveno odlican. Udobnost vrhunska. Okretljivost i stabilnost na izuzetno visokoj razini. Krstarica za daleka putovanja bez premca. Toplo preporucujem.

GL
globalsolutions
14:14 18.11.2012.

ovaj auto kupuju uglavnom muškarci koji su niži od 170cm, valjda da bi dobili na "veličini"!

TJ
tjanjic
09:47 20.11.2012.

@flegmatik Molim te da ako nesto ne znas, da ne govoris gluposti. To sto Citroen i Peugeot cine jedan koncern, ne znaci da su jednako klonirani kao modeli iz VW grupe.