na testu

FOTO High tech DS5 stvoren po uzoru na zrakoplov

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
citroën ds5 hybrid4 (1)
13.01.2013.
u 10:00
Kroz grad se vozite samo na struju, a kad zatreba uključuje se i dizelski agregat
Pogledaj originalni članak

Model DS5, najveći pripadnik francuske DS kaste, inspiraciju crpi iz svijeta aeronautike. Izgleda odlično, a kromirani detalji uklopljeni u profinjene linije ‘vrište’ da je riječ o Citroenu neke druge dimenzije. Iako mu to naziv sugerira, DS5 nije izniknuo na temeljima modela C5, već je izgrađen na platformi koju koristi C4 Picasso. To objašnjava i činjenicu da nema hidroaktivni ovjes, koji nam ovdje malo i nedostaje. Ovjes je tvrđi, neravnine se osjete, no ima to i pozitivnih strana - DS5 se dinamičnije vozi, te vozaču dozvoljava i oštrije manevre pri većim brzinama.

Interijer ovog high tech Citroena atraktivno je oblikovan i ergonomski osmišljen. Kvaliteta materijala i završne obrade na visokoj je razini. Interijer je prvenstveno orijentiran prema vozaču - ručica mjenjača leži mu točno pod rukom, sve su mu informacije direktno pred očima, sjedala su čvrsta i udobna te jako dobro podupiru tijelo. Head up display projicira osnovne informacije o vožnji na prozirnu ploču izravno u vozačevom vidnom polju, pa ne mora skidati pogled s ceste.

Primjerak koji smo isprobali hibrid je za čije su pokretanje zadužena dva agregata. Prednju osovinu pokreće 2,0-litreni dizelski HDi motor sa 163 konjske snage, dok stražnju vrti elektromotor od 37 konja. Vozaču je tako ukupno na raspolaganju 200 KS. Putem okretne konzole može birati između četiri načina rada hibridnog pogonskog sustava: automatskog - kad sustav sam procjenjuje kada mu je potrebno aktivirati samo dizelski, a kada i električni motor - potom načina rada samo putem elektromotora, sportskog sa svih 200 konja u akciji, te sa sva četiri pogonska kotača. Mod 4WD rezerviran je za slučaj slabog prianjanja, dok je mod Sport poželjan kad vozač zatreba brža ubrzanja i međuubrzanja, praćena bržim izmjenama stupnjeva prijenosa.

>> Atraktivna krstarica dostojna i francuskog predsjednika

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

SP
space2
11:25 13.01.2013.

iznutra odlično izgleda ali preskup

Avatar billybull
billybull
16:07 13.01.2013.

sandra mikulcic (ocekivano) s nerazumijevanjem prepisuje clanke...dakle, ako je elektromotor od 37 "konja", automobil ovih dimenzija i tezine bilo bi nemoguce voziti kroz grad brzinom vecom od nekih 30 km/h...za popesti se na visoku, pantovcak i sl trebalo bi mu nekih 45 minuta...ili bi se ukljucio td, i samim paljenjem emitirao crni oblak stetniji nego za 20 minuta rada u normalnom rezimu....dajte da bar o automobilima pisu ljudi koji znaju sto pisu...