Ford je u tvornici u španjolskoj Valenciji počeo proizvoditi novu generaciju SUV modela Kuga. Koliko se zahuktala borba za svakog kupca, govori i podatak da će na pojedinim europskim tržištima nova Kuga koštati do 9000 kn manje od prethodnika (ovisno o izvedbi).
Ubrzo u Hrvatskoj
Cijena za naše tržište još nije poznata, no nadamo se da će se sličan princip primijeniti i u Hrvatskoj, kamo bi taj model trebao stići tijekom prvog kvartala 2013. godine. Među važnijim novostima koje nova Kuga donosi svakako je i uvođenje u gamu novog 1,6-litrenog EcoBoost agregata od 150 konjskih snaga. Dizelski motori, pak, mogu se pohvaliti emisijama CO2 od 139 grama po kilometru. Svi su pokretački agregati efikasniji.
Potrošnja goriva kod benzinaca je 25 posto manja, a dizelaši troše 10 posto manje. Nova Kuga, naime, u kombinaciji sa 1,6 EcoBoost benzincem sa 150 konjskih snaga i prednjim pogonom troši 6,6 l/100 km, a 182 KS snažna AWD izvedba za stotinu kilometara treba 7,7 litara goriva. U ponudi je i 2,0 TDCi Duratorq dizelaš sa 140 konja – u verzijama s prednjim ili 4x4 pogonom – kao i njegova inačica sa 163 KS. Izvedbe s pogonom na sve kotače na raspolaganju će biti i s automatskim prijenosom.
U službi sigurnosti
Općenito, nova je Kuga jeftinija, s bogatijom serijskom opremom, s obiljem tehnoloških novotarija, ekonomičnija i sigurnija, s boljom zvučnom izolacijom kabine.
S njom Ford želi srušiti mit da SUV ne može biti ‘zelen’ i tehnološki superioran. Prva u segmentu nudi automatsko otvaranje vrata prtljažnika, bez uporabe ruku. Dovoljno je nogom mahnuti pred straga postavljenim senzorom i otvara se prtljažnik, koji je 46 litara bogatiji. Kako bi se dodatno povećao, stražnja sjedala u trenutku se sklapaju u ravnu podnicu.
Napredna tehnologija novoj je Kugi podarila najbolju upravljivost u klasi, tvrde iz Forda. Model nudi i Active City Stop sustav, aktivnu pomoć pri parkiranju, dojavu o vozilu u mrtvom kutu, pomoć pri zadržavanju voznog traka, sustav prepoznavanja prometnih znakova, zaštitu od prevrtanja...
Ime modela govori da Ford boli neka stvar za naše tržište. Jer iole ozbiljna kompanija bi prvo provjerila da li naziv ima negativnih konotacija na potencijalnom tržištu. Zato odj... Ford i kupite bolje Opel ili Golf, oni nas ipak malo više cijene!