Vozili smo

FOTO Novi Auris, stari plan - izdržljiv i pouzdan

Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
15.12.2012.
u 14:00
Cijena benzinca kreće od 116.000, a dizelaša od 133.000 kuna. Najveća razlika u odnosu na stari model je dizajn
Pogledaj originalni članak

Kralj kompaktne klase na tržište izlazi u siječnju. Dakako, radi se o VW Golfu sedme generacije, a njegovi su konkurenti učinili sve kako bi u što boljem svjetlu predstavili svoje izazivače za prestižnu titulu. Japanci će konkurirati i s novim Aurisom.

Radi se zapravo o jedanaestoj generaciji slavne Corolle, ali s ljepšim, modernijim imenom. Ključeve novog Aurisa dobili smo u garaži lisabonske zračne luke, a isprobali smo ga duž rivijere, uz Atlantik. Nažalost, jaka kiša nas je ometala da isprobamo puni potencijal japanskog kompakta, pa smo vozili lagano. Automobilu su ionako ciljna skupina kupci između 35 i 60 godina. Smireni, oni koji od automobila traže pouzdanost, udobnost i – što veću kilometražu. Automobil je to koji ima gene prethodnika, legendarne Corolle, koja je i s pola milijuna kilometara radila kao urica. Dvolitreni dizelaš (124 konjske snage, 133.000 kn) ima snage, vući će godinama, a prvih pet pod garancijom, bez obzira koliko se vozili. Japanski je recept bio za dobru cijenu ponuditi dobro opremljen i moderan automobil. Za 115.900 kuna nude benzinac sa 1,33-litrenim motorom (99 KS), devet zračnih jastuka, hill asistom, LED dnevnim svjetlima itd.

Kako se proizvodi u Engleskoj, kupci su oslobođeni plaćanja carine, a u suprotnom bi cijena bila viša osam posto. Paleta boja je široka, popularne bijele ima u čak tri nijanse. Najveća je razlika u odnosu na prethodnika vanjski dizajn. Ako je prva generacija bila \"okruglica\", ovaj je \"čoškasti\". Oštre čvrste linije sprijeda podsjećaju na Subaru Imprezu, a straga na Alfu Giuliettu. Na stražnjoj klupi ima više prostora nego kod prethodnika, sjedi se niže. Pregledan je, u zavojima leži dobro. Novim Aurisom upravlja se lako. Za razliku od Golfa, dva je centimetra duži, četiri niži i pola viši. Što je važnije, jeftiniji je oko pet posto.

Automobil je to koji vam neće na prvu oduzeti dah, ali će pošteno vraćati uloženo. Godinama. Takva su očekivanja. Onima koji kupuju samo \"kad je prilika\", moglo bi biti zanimljivo da se stari model prodaje po cijeni od 101.000 kuna. Novi Auris idealan je za bračni par čija su djeca već stasala, na stražnjem sjedalu uživa pas, a svaki ga vikend odlaze prošetati uz more. Kad u ožujku krene prodaja, bit će to novim vlasnicima idealan termin za isprobati novi model. Usto, kad im unuk odraste i počne voziti, mogu mu proslijediti ključeve. I on će ga, čini nam se nakon prvih prevaljenih kilometara, još dugo voziti...

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

NO
noaian
15:49 16.12.2012.

Sve je manje VW na našim cestama, ali još će puno proći da se osvijesti činjenica o pouzdanijoj Toyoti, naravno to se odnosi na sve japance. Kad se u Njemačkoj radnici auto industrije BMW, AUDI I MERCEDESA ( to je kvaliteta) umore od posla, idu naravno na gablec, a onda da firma ne stoji, kažu klincima što recimo raznose novine : Ajd sad malo delajte "VAGENE". Novi Auris mi se jako sviđa, volio bih da ne ostane samo na tome. Vozim japanca sedmu godinu, do sada sam mjenjao samo gume. Veliki pozdrav VW tupamarosima.

FU
Fulgencije
18:14 16.12.2012.

Smiješni su mi komentari glede estetike. Uvijek se novi model proglašava lijepšim od starog. Kao da se ljudski osjećaj za lijepo usavršava iz godine u godinu. A istina je da ne možemo reći da mi danas imamo razvijeniji osjećaj za estetiku od, na primjer, starih Grka. Također mi je bedasto, u kapitalizmu, traženje uzročno - posljedičnih veza između cijene i kvalitete proizvoda. A jedno s drugim ima vrlo malo veze. Kada je prije par godina osnovin model Toyote Auris preko noći pojeftinio sa 140 na 100 tisuća kuna, da li to znači da su ti auti preko noći postali nekvalitetniji. Jasno da ne.

BI
bikerJesus
13:04 16.12.2012.

Ovo je miljama bolje od kurmpirWagena. Ide i ovo 20 godina kao golf, a ne moraš svaki dan ležati ispod njega sa gedorama kao ispod golfa. Golfu je UVIJEK neki k. Ali UVIJEK. Otkako je izašao iz salona NIKAD nisam bio 100% zadovoljan da morgu reći EVO TOTALNO JE SLOŽEN, konačno mu ništa nije. Uvjek nešto, barem sitnica - ili je to dizna ili zamašnjak klopara ili nešto kucka u klimi ili ne pali kako treba ili turbina huče kao sova ili podvozje klopara na rupama iz fantomskog razloga...