Prvi mali šminkerski Opel - model Adam - u Hrvatsku stiže u prvom kvartalu iduće godine. Cijena za naše tržište još nije poznata, no u Njemačkoj će Adam startati od 11.500 eura. Nije malo za automobil dug 370 centimetara, no iz Opela su od početka projekta naglašavali da Adam neće biti jeftin - ni cjenovno ni kvalitativno. U to smo se i uvjerili tijekom prvih probnih vožnji u Lisabonu. Korišteni materijali su kvalitetni, završna obrada na razini više klase, kao i ponuđeni elementi za individualizaciju.Adam nudi 12 boja karoserije, tri boje krova, panoramski krov, 19 dekora za ukrašavanje unutrašnjosti, 15 dizajna sjedala, šest posebnih paketa...
Napredna tehnologija
Zahvaljujući mogućnosti ugradnje LED lampica na strop vozila, putnici u Adamu mogu uživati u prividu zvjezdanog neba. U ponudi je i napredna pomoć pri parkiranju, koja će locirati odgovarajuće bočno mjesto, te će sustav bez većeg angažmana vozača parkirati automobil. Također, Adam je prvi automobil s Opelovim novim informacijsko-multimedijskim sustavom koji donosi sve mogućnosti pametnog telefona unutar vozila, uz mogućnost povezivanja telefona s Appleovim mobilnim operacijskim sustavom iOS, ali i onih s Androidom. Novi sustav u vozilo dovodi aplikacije s interneta, primjerice GPS navigaciju, a mogu se koristiti i novi MP3 playeri, iPod i tableti. Prikupljeni se sadržaji prikazuju na velikom zaslonu osjetljivom na dodir.
>> Dobar izbor za vozače koji imaju 185 tisuća kuna
Klasičnih paketa opreme nema, već se Adam nudi u tri stila - moderan Jam, elegantan Glam i sportski Slam - uz velik izbor boja karoserije, tri boje krova, te brojne opcije uređenja interijera. U kabini, četiri putnika uživaju u dovoljno prostora. Sjedala su čvrsta i udobna, ergonomija uzorna. Pregledni okrugli instrumenti izvedeni su u stilu kronografa. S obrirom na trovratnu karoseriju, malo je nezgodniji ulazak putnika na stražnju klupu. Stražnja klupa, inače, sklopiva je u omjeru 50:50, a donosi i dva Isofox priključka za dječju sjedalicu. Za sigurnost se brine i šest zračnih jastuka.
Agilan i upravljiv
Tehnološke poslastice koje Adam guraju u višu klasu ne prestaju s opremom koja povećava komfor. Sve izvedbe standardno dolaze s agilnim i dinamičnim podvozjem s ESP-om, koji objedinjuje brojne funkcije a među njima i pomoć pri kretanju na uzbrdici. Adam je u vožnji agilan, upravljiv i predvidiv. Kretanje gradskim središtem, pri nižim brzinama, olakšava električni servo upravljač.
Sladak je, ali ja cu cekati da se pojavi Eva - ona ce imati veci prtljaznik.