Peugeot 208 već je nekoliko mjeseci jedan od najprodavanijih automobila na našem tržištu i zapravo održava Peugeot na drugom mjestu po prodaji u ovoj tržišno vrlo lošoj godini. Peugeot 208 je hit, a mi smo testirali top dizelsku verziju. Pokreće je poznati i priznati e-HDi PSA motor obujma 1,6 sa 115 KS i 270 Nm. Kratica e-HDi označava mikro-hibridnu tehnologiju koja kombinira štedljivi HDi motor i sustav Stop&Start nove generacije i funkciju obnavljanja energije prilikom usporavanja.
Zapravo je s ovim motorom i u atraktivnoj verziji s trojim vratima Peugeot 208 pravi gradski sportaš. Ali, nikako nije rastrošan. Izmjerili smo prosječnu potrošnju od 6,2 l/100 km.
Sportskoj vožnji pridonosi i dobro podešen ovjes, dovoljno tvrd za dinamičniju vožnu, ali i dovoljno mekan za komfornu vožnju. Peugeot 208 110 kg je lakši od 207-ice s istim motorom. Performanse na papiru (najveća brzina 190 km/h, od 0 do 100 km/h za 9,7 sekundi) izgledaju vrlo uvjerljivo u praksi. Emisija CO2 iznosi samo 99 grama po kilometru pa bi po novom izračunu trošarina ovaj 208 trebao pojeftiniti.
I unutrašnjost je posebna. Vrlo mali sportski volan traži privikavanje, ali kad se naviknete, postaje odlično rješenje. Jedino što bi moglo biti bolje je mjenjač, koji je godinama Peugeotova boljka. Nije loš, ali kod konkurencije je bolji.
Bogata oprema Allure, između ostalog, uključuje multimedijski zaslon dijagonale 17,8 cm s navigacijom, ESP, šest zračnih jastuka, alu naplatke, vizualne dodatke koji daju sportski izgled... To sve ima i svoju cijenu, a ona iznosi 129.300 kuna.