Novo na tržištu

FOTO U traženom segmentu: Kineski hibrid sa 195 konja najavio snažan ulaz u gradsku klasu

Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
Foto: MG
30.09.2024.
u 07:00
MG3 Hybrid+ duži je i snažniji od europske konkurencije, s većom baterijom, a ubrzo će mu se pridružiti i benzinac. Snažni hibrid cjenovno starta od 20.990 eura, a serijski ima automatski klima-uređaj, navigaciju, parkirne senzore, stražnju kameru...
Pogledaj originalni članak

Hrvatsko tržište automobila bogatije je za MG3 Hybrid+, novi model tog izvorno britanskog, a danas kineskog brenda u gradskoj klasi, ujedno prvi hibrid. Kasnije će mu se pridružiti i benzinac, a MG3 Hybrid+ košta od 20.990 eura. MG3 na cestama se pojavio još 2008. godine, najprije kineskim, a kasnije i britanskim. U novoj generaciji, pak, proizvođač s njim planira snažniji prodor na europsko tržište. Novi MG3 isprobali smo na ruti od Zagreba do Istre, iako mu je primarno okruženje grad. No, solidno se snašao i na autocesti – snage za žustro ubrzavanje hibrid s ukupnih 195 konjskih snaga ima dovoljno, dok ima energije u bateriji od 1,83 kWh. Valja ovdje napomenuti da je to za gradski automobil velika baterija, najveće snage u segmentu, budući da takve obično nalazimo u modelima C segmenta. Tako velika baterija omogućava mu snažnija ubrzanja, ali i dulje dionice koje je moguće prevaliti samo na struju.

Foto: MG

Zanimljivo, baterija ima hlađenje i između ćelija, što doprinosi većoj iskoristivosti. Kad MG3 Hybrid+ ostane samo na benzinskih 102 KS iz 1,5-litrenog četverocilindričnog agregata, performanse su dobre, ali svakako primjerenije gradskim prometnicama, nego autocesti. Ovaj će model puni potrencijal tako moći pokazati u urbanom okruženju, gdje u prvi plan, uz snažnu bateriju i CVT automatski trostupanjski mjenjač, iskače visokoučinkoviti elektromotor od 100kW/136 KS. Vozaču su na raspolaganju tri načina vožnje: Eco, Standard i Sport. Po WLTP ciklusu, ovaj hibrid prosječno troši 4,4 l/100 km, a ubrzanje do stotke traje mu osam sekundi.

Foto: MG

Novi MG3 dugačak je 411,3 cm, 179,7 cm je širok, 150,2 cm visok, uz 257 cm međuosovinskog razmaka. Od konkurencije je nešto duži i viši, uz nešto kraći razmak među osovinama. Prostora za tu klasu u interijeru ima sasvim dovoljno, na stražnjim je sjedalima ugodno i visokim putnicima. U prtljažnik stane  293 do 1037 litara. Birati se može između tri razine opreme: Standard, Comfort i Luxury. Početna ima, među ostalim, 7-inčnu digitalnu instrumentnu ploču, 10,25-inčni centralni zaslon, automatski klima-uređaj, navigaciju, Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnost, stražnju kameru, stražnje parking senzore, MG Pilot sustave pomoći u vožnji. Početni model dolazi na 15-colnim čeličnim felgama, dok ostale dvije razine imaju 16-colne alu naplatke. MG3 Hybrid+ Standard kreće, dakle, od 20.990 € dok bogatije opremljeni Comfort model stoji od 22.490 €, a MG3 Hybrid+ Luxury košta 23.990 eura. Jamstvo traje sedam godina ili do prijeđenih 150.000 km.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.