privatnost

FTC upozorava: Oglašivači koriste tehnologije za prepoznavanje lica

Foto: 'STEVE MARCUS'
FTC upozorava: Oglašivači koriste tehnologije za prepoznavanje lica
28.03.2012.
u 10:33
Oglašivačke tvrtke digitalnim reklamnim ekranima skeniraju lica prolaznika pa im prilagođavaju reklame.
Pogledaj originalni članak

Američka Federalna trgovinska komisija (FTC) u ponedjeljak je upozorila javnost na to da se oglašivači koriste posebnim tehnologijama za prepoznavanje lica kako bi bolje prilagodili svoje oglase potencijalnim potrošačima, i to najčešće bez njihova pristanka, prenosi Bloomberg.

Naime, oglašavačke tvrtke "skeniraju" lica pomoću digitalnih reklamnih ekrana, koji potom mijenjaju svoj sadržaj na temelju spola i dobi skeniranih ljudi. Uz napredak tehnologije, upozorava FTC, oglašivači bi fotografije lica stvorene na javnim mjestima mogli usklađivati s profilima na internetskim društvenim mrežama te zabilježenim navikama internetskih korisnika te uz takve informacije stvarati oglase posebno prilagođene pojedincima.

Stoga ne čudi da su tvrtke koje oglašivačima prodaju informacije o svojim korisnicima, poput Facebooka ili Googlea, pokazale veliko zanimanje za tehnologiju prepoznavanja lica. Zbog svega toga raste zabrinutost za narušavanje privatnosti korisnika interneta i potrošača uopće, pa FTC u svojem izvješću poručuje da oglašivači koji se koriste tehnologijama za prepoznavanje lica trebaju upotrijebiti "razumne" sigurnosne mjere, kao, na primjer, da podatke pojedinaca ne zadržavaju predugo ili da ih odmah brišu.

Svjetski dan bubrega

Ova bolest godišnje pogađa više od 850 milijuna ljudi, simptomi su nespecifični, a ključ je prevencija

Svake godine, drugog četvrtka u ožujku, obilježava se Svjetski dan bubrega. Riječ je o globalnoj kampanji koja se provodi diljem svijeta s ciljem podizanja svijesti o važnosti bolesti bubrega, od koje na svjetskoj razini boluje više od 850 milijuna ljudi, među kojima čak 300.000 u Hrvatskoj. Prema podacima iz 2019. godine, ova bolest uzrokovala je više od 3,1 milijun smrtnih slučajeva.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.