privatnost

FTC upozorava: Oglašivači koriste tehnologije za prepoznavanje lica

Foto: 'STEVE MARCUS'
FTC upozorava: Oglašivači koriste tehnologije za prepoznavanje lica
28.03.2012.
u 10:33
Oglašivačke tvrtke digitalnim reklamnim ekranima skeniraju lica prolaznika pa im prilagođavaju reklame.
Pogledaj originalni članak

Američka Federalna trgovinska komisija (FTC) u ponedjeljak je upozorila javnost na to da se oglašivači koriste posebnim tehnologijama za prepoznavanje lica kako bi bolje prilagodili svoje oglase potencijalnim potrošačima, i to najčešće bez njihova pristanka, prenosi Bloomberg.

Naime, oglašavačke tvrtke "skeniraju" lica pomoću digitalnih reklamnih ekrana, koji potom mijenjaju svoj sadržaj na temelju spola i dobi skeniranih ljudi. Uz napredak tehnologije, upozorava FTC, oglašivači bi fotografije lica stvorene na javnim mjestima mogli usklađivati s profilima na internetskim društvenim mrežama te zabilježenim navikama internetskih korisnika te uz takve informacije stvarati oglase posebno prilagođene pojedincima.

Stoga ne čudi da su tvrtke koje oglašivačima prodaju informacije o svojim korisnicima, poput Facebooka ili Googlea, pokazale veliko zanimanje za tehnologiju prepoznavanja lica. Zbog svega toga raste zabrinutost za narušavanje privatnosti korisnika interneta i potrošača uopće, pa FTC u svojem izvješću poručuje da oglašivači koji se koriste tehnologijama za prepoznavanje lica trebaju upotrijebiti "razumne" sigurnosne mjere, kao, na primjer, da podatke pojedinaca ne zadržavaju predugo ili da ih odmah brišu.

CIMERFRAJ SE RJEŠAVA RENTIJERA

Je li konačno odzvonilo rentijerima u turizmu? Privatni smještaj od Nove godine na udaru pet novih zakona

Turističko iznajmljivanje odavno je preraslo socijalnu kategoriju i pretvorilo se u rentijerstvo od kojeg se lijepo živjelo, a vlasti su prve korake počele poduzimati tek kad je to dovelo do pucanja infrastrukture u turističkim mjestima, pada kvalitete i smanjenja broja turista, upozoravaju i turistički stručnjaci dr. Sanja Čižmar i Branko Bogunović

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.