Na testu: Fiat Linea

Gdje zapne dizajn, pomažu praktičnost i prostranost

Foto: Sandra Mikulčić
fiat linea (1)
Foto: Sandra Mikulčić
fiat linea (1)
Foto: Sandra Mikulčić
fiat linea (1)
Foto: Sandra Mikulčić
fiat linea (1)
Foto: Sandra Mikulčić
fiat linea (1)
Foto: Sandra Mikulčić
fiat linea (1)
Foto: Sandra Mikulčić
fiat linea (1)
Foto: Sandra Mikulčić
fiat linea (1)
Foto: Sandra Mikulčić
fiat linea (1)
10.06.2013.
u 12:00
Pored 500 litara prtljažnika, tu je samo jedan, ali vrlo dobar dizelski agregat od 95 KS-a
Pogledaj originalni članak

Kupci danas razmišljaju mnogo racionalnije, pogotovo kad je riječ o skupljim stvarima, poput automobila. Nije više situacija kao prije nekoliko godina kada su se obavezno kupovala vozila preko svojih potreba, ali i mogućnosti. To je u konačnici dovelo i do povećane potražnje, ali i ponude gradskih limuzina kod kojih je naglasak stavljen na funkcionalnost, a ne estetiku.

U skladu s tim Fiat je nedavno u ponudu uveo obnovljenu Lineu, limuzinu dugu 456 centimetara koju obilježava prtljažnik obujma 500 litara. Linea je dio segmenta u kojem se na dizajn ne polaže previše, stoga je i ovdje nepotrebno trošiti riječi na to. Ono što je bitnije svakako je dovoljna količina prostora u putničkoj kabini, te iza nje u prtljažniku. Prednja su sjedala također dosta prostrana, ali im nedostaje udobnosti, malo su pretvrda. Dok ste za upravljačem neće vam nedostajati ništa od bitnije opreme, jer Linea već serijski uz Easy paket sadrži klima-uređaj, ABS, radio CD s MP3 funkcijom... Nešto bogatiji Urban - a tim je paketom opremljen testni primjerak - ima još električne podizače stražnjih stakala, djeljivu stražnju klupu, 16-colne alu naplatke, bočne zračne jastuke te bočne zaštitne letvice na vratima.

Za sada nema biranja po pitanju pogonskog stroja. Nudi se samo već poznati 1,3-litreni JTD od 95 konjskih snaga. S obzirom da Linea nije predviđena za sportskiju vožnju, kako dizajnom tako i ovjesom, ovaj je motor dobra opcija. Pripazite li malo s papučicom gasa potrošnja se kreće oko vrlo prihvatljivih 5 l/100 km. Kad još pored toga vidite da osnovni model stoji 100.000 kuna, a testni 5 tisuća kuna više, Linea je vrlo dobra kupnja.

>> \"Otkrivena\" redizajnirana Fiat Linea

>> Nisu najljepše, ali nude najviše za najmanje novca

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.