Gemius je od strane Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe, krovne europske udruge za interaktivno oglašavanje, dobio nagradu za najbolji proizvod za istraživanje internetske publike u Europi. Pobjednička metodologija omogućuje skupljanje dnevnih podataka koji prikazuju posjećenost web stranice iz dana u dan (gemiusAudience Overnight). Ovo je drugi put kako je Gemius pobijedio na u ovom natjecanju.
Piotr Ejdys, predsjednik tvrtke, vrlo je radostan. – IAB nagrada je dokaz činjenice kako europski internetski sektor cijeni naše napore, a istovremeno je vrhunac višegodišnjeg predanog rada. To je ujedno i kruna našeg neuobičajeno intenzivnog rada u posljednja tri mjeseca, jer smo dali sve od sebe kako bi naši projekti bili ostvareni u praksi – rekao je Ejdys i nastavio o popisu projekata koje je tvrtka uspješno provela. – U ožujku smo započeli studiju o tržištu videooglašavanja pokrenutu u Poljskoj i Ukrajini. U svibnju smo osvojili natječaj za istraživanje interneta u Češkoj Republici. U isto vrijeme, u Poljskoj se provodi nekoliko ključnih rješenja za reklamnu industriju. Ona uključuju dnevne podatke dostupne preko noći koji prate promet na osobnim računalima na dvije lokacije, dom i ured, kao i na tabletu ili pametnom telefonu. Ali danas, objavili smo prve podatke koji pokazuju potpuni doseg izdavača i web stranica na svim uređajima – zaključio je Ejdys s ponosom.
U ovogodišnjem izdanju, Gemius je primio dvije nominacije za rješenja internetskih istraživanja. Tvrtka je također nominirana za nagradu za proizvodnju podataka o mrežnoj posjećenosti na računalima podijeljenih na dom i ured (Home & Work Multilocation model).
IAB Europe Research Awards organizira se posljednjih šest godina. Žiri dodjeljuje nagrade u osam kategorija: Učinkovitost brend oglašavanja, Potrošački stavovi i ponašanje, Potrošački uređaji, Digitalni oglašivački formati, Oglašivačka rješenja, Istraživačke i podatkovne inovacije, Mjerenje publike, Najbolje korištenje istraživačkog proračuna.
Vibor Kalogjera, Country Manager Gemiusa za Hrvatsku i BiH, najavljuje kako će Gemius novu metodologiju u sklopu istraživanja gemiusAudience prvo službeno primijeniti u Hrvatskoj. – U finalnoj smo fazi pripreme Overnight rezultata te u sljedeća dva mjeseca planiramo implementirati novu nagrađenu metodologiju, prvi od svih dvadesetak država gdje je Gemius standard. Uvjeren sam da će domaće tržište odmah prepoznati vrhunsku kvalitetu Overnight podatka i time još čvršće potvrditi gemiusAudience kao “de facto” standard za mjerenje internetske publike u Hrvatskoj.
Gemiusova pobjeda još je jedan uspjeh na IAB Europe Research Awards. U 2015. godini, tvrtka je nagrađena za projekt metodologije koji je omogućio izdavačima da bolje razumiju njihov potpuni mrežni doseg na svim uređajima (Behavioral Panel Synthesis, BPS).
>> Hrvati najviše koriste mobilne uređaje za pristup internetu