Najavljivala se kao model Milano, a na kraju je ipak odabrano slavno ime Giulietta. Novi Alfin kompaktni model imali smo priliku prošli tjedan isprobati na talijanskim prometnicama, i ne tako daleko od Milana, na testnoj stazi Balocco. Model je to koji dolazi u karoserijskoj izvedbi s pet vrata i koji bi trebao biti glavni prodajni model u idućem razdoblju.
Veliki napredak
Nakon prvih prevaljenih kilometara usudimo se zaključiti kako je ovo najbolji model s logotipom Alfa Romeo u posljednjih desetak godina, koliko se bavimo ovim poslom. Odlično su iskombinirane poznate karakteristike ovog talijanskog proizvođača – dominantan stil, dinamičnost i agilnost. To se svakako odnosi i na novi 1,4-litreni benzinski motor, koji već u osnovnom izdanju od 120 konja nudi vrlo zavidne performanse.
Ono što je isto tako jako dobro svakako je lakoća upravljanja kao i upijanje ceste pri bržoj vožnji čemu pridonosi DNA-sustav. Ovisno o preferencijama, moguće je odabrati tri set-upa – Dynamic, Normal i All Weather.
Vrlo dobra oprema
Giulietta je nastala na novoj platformi, koja je prema prvim pokazateljima pun pogodak, a ne bi škodilo kada bi se u putničkoj kabini, koja je veća od prethodne, ponudilo mrvicu više prostora. Dolazak u Hrvatsku zakazan je za lipanj, odmah nakon lansiranja u Italiji, a početna cijena očekuje se oko 20 tisuća eura. Na taj način novi bi model trebao biti mnogo bolje cjenovno pozicioniran u odnosu prema modelu 147, koji odlazi u povijest, a u prilog tomu ide i bolja oprema te novi i kvalitetniji agregati.
Već početni model trebao bi nuditi vrlo zavidnu razinu opreme, što se i očekuje od ove marke. Tempomat, svjetla za maglu, aluminijski naplaci, klima-uređaj, kožom presvučen upravljač samo su neki od detalja bez kojih neće biti dostupan nijedan primjerak.
Vratit će se oni i na Fićine farove, samo dok se svi usklade pa će to biti novi dizajn.