Europsko tržište automobila i dalje je u minusu. U kolovozu je u Europskoj uniji (plus Norveška i Švicarska), prema podacima JATO Dynamicsa, registrirano 686.526 automobila što je 5,3 posto manje u odnosu na isto razdoblje lani. Slično je i na razini cijele godine - 5,2% manje prodanih auta (8,178.816) nego u prvih osam mjeseci 2012. (8,624.668).
Najveći pad na godišnjoj razini ima Cipar, čak 43,7 posto. Ali, dok je količina automobila prodana na Cipru zanemariva (ove godine 4145 vozila), pad nizozemskog tržišta od 31,1% je značajan. Umjesto 395.245 automobila, prodano ih je 272.176. Treća prema postotku pada je Hrvatska s -18,6 posto (u kolovozu -12,7%).
Od 30 država samo je u Belgiji, Danskoj, Češkoj, Velikoj Britaniji, Mađarskoj, Norveškoj, Poljskoj, Portugalu i Sloveniji povećana prodaja automobila u odnosu na 2012. godinu. Najveći rast zabilježila je Velika Britanija (10,4%), jedina od velikih u plusu.
U kolovozu su rast zabilježile samo tri marke iz prvih 10, Renault, Mercedes i BMW, a Mercedes je na krilima A-klase jedina marka s rastom na razini cijele godine. Najprodavanija marka u 2013. je i dalje VW (1,027.039) ispred Forda (610.547), Opela i Renaulta. Najveći rast u kolovozu od modela su zabilježili Audi A3, BMW Serije 3 i Renault Clio. Na godišnjoj razini i dalje je čvrsto na prvom mjestu VW Golf (302.156), ispred Renault Clija.