Većina Googleovih prihoda i gotovo sav profit dolazi iz usluge pretraživanja. Display i mobilno oglašavanje postaju sve interesantniji, no još uvijek su premalo profitabilni. Čak je i operativni sustav za mobitele Android u osnovi koncipiran kao tražilica.
Google apps odnosno aplikacije drugačiji su tip biznisa jer krajnji korisnici naposljetku plaćaju za njih, no zasad premalo njih, prema mišljenju Googlea. Imaju 30 milijuna korisnika aplikacija, no velika većina njih koristi samo besplatne inačice. Prema posljednjem izvješću, tek 254 milijuna dolara prihoda ostvareno je u kategoriji "ostalo" u koju spadaju i aplikacije. No, sve to je tek tri posto ukupnih prihoda Googlea.
Google planira mobilne aplikacije pretvoriti u sljedeći veliki biznis i zarađivati na njihovoj prodaji. Kako piše Business insider, prije svega posvetit će se na uvjeravanju tvrtki da je cloud computing nešto što se mora napraviti. Jednostavno je uvjeriti IT odjele da premjeste mailove i kalendare u "oblak" i maknu ih sa svojih servera, no teže će biti uvjeriti ih da koriste Googleove Docse, pa je stoga jako bitan dogovor Google Cloud Connecta za Microsoft Office.
Neprestano je stvaranje novih aplikacija skupo, no izgrade li jedinstvenu platformu i uvjere li developere da rade svoje aplikacije za Android Market, već su na dobitku. Sve veća prodaja pametnih telefona i tableta također će pripomoći prodaji aplikacija koje će biti jednostavno neizbježne za svakodnevni rad i komunikaciju.