VOZILI SMO AYGO

Gradska Toyota u prvi plan stavlja posebnost

Foto: Toyota
Toyota Aygo
Foto: Toyota
Toyota Aygo
Foto: Toyota
Toyota Aygo
Foto: Toyota
Toyota Aygo
Foto: Toyota
Toyota Aygo
05.07.2014.
u 10:00
Dizajn vozila moguće je mijenjati i više godina nakon kupnje, jer se naknadno može zamijeniti više od deset dijelova karoserije
Pogledaj originalni članak

Zaokrenuvši u velikom luku, s novom se generacijom Toyotin mali Aygo prilično odmaknuo od Citroëna C1 i Peugeota 108, modela koji su razvijani zajedno s njim te smo ih zbog velike sličnosti donedavno zvali braćom. Aygo - kojeg smo isprobali u Rotterdamu - sa spomenuta dva modela konstrukcijski je i dalje čvrsto povezan, ali zbog naglašenijih razlika sada bi ipak mogli biti tek rođaci.

Odskače izgledom

Prije svega, razlika u izgledu i više je nego očita. Japanski je model, iznenađujuće, dizajnom najupečatljiviji. Inače tradicionalistička Toyota osluhnula je želje modernih europskih kupaca te im je ponudila mali i okretan automobil kojeg mogu maksimalno individualizirati, a opet dovoljno kvalitetan i pouzdan da to i dalje bude Toyota. Dizajn vozila moguće je mijenjati i više godina nakon kupnje, jer se naknadno može zamijeniti više od deset dijelova karoserije, poput jedinstvenog x oblika koji se preko nosa vozila širi prema retrovizorima, letvice u pragovima,... Naknadno se može naručiti i folija druge boje za krov, ako ranije niste izabrali platneni krov. Sve izmjene moguće je odraditi brzo i jednostavno, a zastupnik Toyote obećava i pristupačne cijene. Sam automobil bit će neznatno skuplji od prethodnika odnosno početna će mu cijena biti niža od 70.000 kuna.

Osim na dizajnu, razlika ima i u opremi. Iz Toyote navode da Aygo ima više specifikacija opreme od konkurentskih modela. Konkretno, jedini ima X-touch, moderan i intuitivan multimedijski sustav sa 7-inčnim dodirnim zaslonom i s navigacijom. MirrorLink povezivost s pametnim telefonima se podrazumijeva. Smjena generacija u devetoj godini postojanja modela donijela mu je bolji nagib upravljača i uglađeniji ručnim mjenjač te ugodniju vožnju u prostranijem i zvučno bolje izoliranom interijeru. Ergonomija je poboljšana.

Lakši, niži i širi

U kabini i dalje nalazimo dosta tvrde plastike, no ona sada barem izgleda manje tvrdo. Prednja sjedala s integriranim naslonom za glavu su odlična. Prtljažnik je 29 litara veći te sada prima 168 litara. Solidno za 345,5 cm (+2,5 cm) dug automobil, osmišljen prvenstveno za gradske ulice. Aygu je u novoj generaciji poboljšana aerodinamika i smanjena težina. Niži je i širi. U Hrvatskoj bi se trebao početi prodavati 7. rujna.

>> Novi Aygo je agresivniji, duži i prima više prtljage

>> Novi Aygo počeo se proizvoditi u Češkoj

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.