hard test

Talijanski retrocrossover najbolji je Fiat u povijesti

Foto: Mladen Milčić
Fiat 500X
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
23.06.2015., Zagreb - Test automobila Fiat 500x. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
23.06.2015., Zagreb - Test automobila Fiat 500x. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
04.07.2015.
u 17:00
Čvrstoća i kvaliteta izrade na razini je najboljih
Pogledaj originalni članak

Napokon pun pogodak Fiata! Pod znakom i uz dizajnerske smjernice popularnog retro modela 500, napravili su kompaktni crossover 500X. Usudili bismo se reći, najbolji Fiat u povijesti, koji nema mnogo zajedničkih elemenata ni s pola metra manjim originalom 500 ni s dizajnom pomalo nezgrapnog jednovolumena 500L iz Kragujevca. Da su dizajneri napravili odličan posao svjedoči velik interes ljudi za Fiatom 500X gdje god smo se njime pojavili.

Utjecaj Jeepa i Alfe

Ali, ljepuškasti izgled i idealne proporcije (4,25 m dužine) za snalaženje u gradu samo su krinka. Fiat 500X nije neki mekani autić, već je to pravi čvrsti crossover koji će se svidjeti i muškarcima. Naravno, tajna je u tome što je 500X nastao na zajedničkoj platformi s Jeepom Renegadeom. Osjeća se to već pri prvom sjedanju za upravljač. Kokpit, materijali, razina završne obrade i na koncu čitav automobil čine se kao izliveni iz jednog komada. Sve je filigranski precizno, kao u premium njemačkim modelima. Mnogi su detalji preuzeti iz modela Alfa Romea, uz zavodljivi talijanski dizajnerski retro štih, a u unutrašnjosti uočavamo i nekoliko elemenata preuzetih iz Fiata 500.

Odličan dizelaš sa 120 KS

Testni primjerak s kojim ćemo se družiti tri mjeseca pokreće 1,6-litreni dizelski M-Jet sa 120 KS i 320 Nm. Za ovaj automobil to je najbolji izbor gledajući omjer snage i potrošnje.

Fiat 500X dostupan je s AWD pogonom, ali i uz Traction+ blokadu prednjeg diferencijala. Naš testni primjerak ima prednji pogon, ali i tri moda rada.

Uz bogat paket opreme Pop Star (Lane Sense, Uconnect autoradio s 5-inčnim zaslononom...) stoji 167.950 kn, a uz dodatnu opremu koja obuhvaća i parkirne senzore stoji 178.635 kuna.

>> Pravi tradicionalni Jeep u gradskoj izvedbi

>> Novi crossover ujedinio je gradsko nasljeđe Fiata 500 i Jeepovu robusnost

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

SE
Secli
00:36 05.07.2015.

Moj deda je vozio fiata,otac vozi fiata i ja vozim fiata.I fiati idu i idu,ne staju na cesti kao njemačke ili neke druge "renomirane" marke koje vidim da im treba šlepa.Fiat se uvijek dovuce do radione.