Javnost ga je upoznala još 2009. godine, kad je na frankfurtskom salonu automobila pažnju privlačio BMW-ov ekstravagantan koncept Vision EfficientDynamics, čiji je vanjski dizajn osmislio. Mario Majdandžić rođen je u Hrvatskoj, studirao je u Njemačkoj, a prije dolaska u BMW dvije je godine radio u Volkswagenu. Danas radi u Toyoti, a njegov je potpis na novoj generaciji modela koji u Toyotinoj prodaji sudjeluje s više od 30-postotnim udjelom. Dosadašnji gradski Yaris i u Hrvatskoj drži više od pet posto tržišta, pa je jasno koje ambicije Toyota ima s novim Yarisom. Upravo je stigao na naše tržište, a stoji od 106.800 kuna. Iako su važne i vozne osobine i prostranost i oprema, svima za oko najprije zapne dizajn.
- Glavni i odgovorni menadžer prije početka rada na dizajnu imao je viziju novog Yarisa. Htio je da oblikom bude kao japanski grah. To mi nije bilo dovoljno za inspiraciju pa sam pronašao nešto slično, malog hrabrog bika koji je dinamična verzija tog japanskog graha. Iz njih su nastale skice novog Yarisa koje su impresionirale Japance – opisuje Mario Majdandžić iz čega je crpio inspiraciju za kompaktan i energijom nabijen automobil.
Novi Yaris od prethodnika je centimetar kraći, što je neuobičajeno, posebno u B segmentu u kojem svaki model bar malo naraste u odnosu na svog prethodnika. Yaris je kraći, ali i niži te širi, pa djeluje mišićavije.
- Yaris je desetljećima najprodavanija Toyota u Hrvatskoj. Siguran sam da će tako biti i s novim Yarisom – kaže Mario Majdandžić.
super, lijep autić, bravo momak!!!