Stručnjak otkriva zašto

Hrvati masovno voze 'starudiju', auti su im stari 15 godina. Spas su poticaji

Hrvati masovno voze 'starudiju', auti su im stari 15 godina. Spas su poticaji
18.07.2022.
u 09:30
Glavni uzrok kontinuiranog starenja hrvatskog voznog parka je slaba kupovna moć naših građana, tako da je znatno povećanje BDP-a zapravo najbolji način zaustavljanja starenja voznog parka

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Ključne riječi


Komentari 15

KI
kiselovrhnje
10:32 18.07.2022.

Ja mislim da su rjesenje jos veci porezi za kupce automobila. A za proizvodace jos strozi emisijski standardi koje je nemoguce ispuniti bez da ne prave sve vece i kompleksnije automobile koji su onda sve skuplji. E da i poticaji naravno, jer kako drugacije potaknuti nekoga da kupi preskupi automobil koji ima pola dosega obicnog gradskog auta i koji se puni satima nego da dijelimo novac bogatim ljudima dok sirotinja i dalje gonja TDI VAG-ove stare 4 generacije. Genijalan plan, samo naprijed.

Avatar Gerbil, the farming Troll
Gerbil, the farming Troll
19:52 18.07.2022.

Najbolji poticaj je spustanje cijena novih automobila.

DU
Deleted user
10:16 18.07.2022.

Prosiječna plaća je 7.500kn... znači za novi auto od cca 20.000,€ treba radit skoro 2 godine uz uvijet da staviš čep u dupe i spavaš u prihvatilištu. Što možeš danas kupit za 20k€? Dajte prestanite se isčuđavat elementarnoj matematici....