Make IT Easy

Hrvatski start up Make IT Easy investicijom od milijun i pol eura kreće u osvajanje europskog i američkog tržišta

Hrvatski start up Make IT Easy investicijom od milijun i pol eura kreće u osvajanje europskog i američkog tržišta
19.07.2022.
u 20:50
S ciljem da Hrvatska stane uz bok velikim svjetskim igračima u softverskoj industriji, ovaj hrvatski startup započeo je prikupljanje novih investicija, a danas je svoj plan za širenje u Europi i Americi predstavio i potencijalnim investitorima u prostorima Zagrebačke burze
Pogledaj originalni članak

Nakon uspješne prve runde prikupljanja kapitala i razvoja mobilityONE, hrvatskog softvera za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija i pametnih gradova, hrvatski startup Make IT Easy investicijom od milijun i pol eura kreće u osvajanje europskog i američkog tržišta.

S ciljem da Hrvatska stane uz bok velikim svjetskim igračima u softverskoj industriji, ovaj hrvatski startup započeo je prikupljanje novih investicija, a danas je svoj plan za širenje u Europi i Americi predstavio i potencijalnim investitorima u prostorima Zagrebačke burze.

Inspirirana činjenicom da na europskom i svjetskom tržištu ne postoji slično softversko rješenje koje na vrlo jednostavan način pomaže organizacijama i pametnim gradovima upravljati voznim parkovima, a pritom značajno štedjeti vrijeme, te smanjivati troškove i CO2 emisije, priča mobilityONE započela je 2019. godine, a od onda je u svega nekoliko mjeseci osvojila prve klijente sa kojima i danas uspješno surađuje uz brojne druge klijente iz Hrvatske, Njemačke i Austrije koji testiraju mobilityONE.

Mladen Herceg, predsjednik uprave hrvatskog start-upa Make IT Easy, ne krije uzbuđenje i naglašava:

- Make IT Easy otvara novi ciklus financiranja koja započinje danas na Funderbeam platformi za investiranje koju u regiji predstavlja Zagrebačka burza. Cilj nam je tijekom kampanje ukupno prikupiti 1.5 milijuna EURa, od čega smo 150-300.000 namijenili manjim i privatnim ulagačima na Funderbeamu kojima želimo zahvaliti na dosadašnjoj podršci. Time započinjemo novo poglavlje za naš mobilityONE koji će postati prvi hrvatski izvozni proizvod u domeni upravljanja mobilnom imovinom i resursima voznih parkova. Radi se o tržištu koje će do 2030. godine narasti na minimalno 30 milijardi dolara. Nakon nastupa na vodećim sajmovima mobilnosti u Europi, osvjedočili smo se da smo razvili unikatno rješenje koje će značajno doprinijeti tranziciji mobilnosti u kompanijama i pametnim gradovima, uštediti im resurse i vrijeme, poboljšati procese korištenja i održavanja vozila, te povećati transparentnost i smanjiti troškove i emisije CO2. Naša nova platforma već 3 mjeseca je u intenzivnom testiranju kod više kompanija u regiji i u Europi, s gotovo 100.000 vozila.

Poznati hrvatski rally vozač Juraj Šebalj po prvi puta ulazi u svijet investicija te će osim uloge brand ambasadora biti glavni investitor u mobilityONE koji ima target osvojiti tržište čija se vrijednost do 2030. predviđa na čak 30 milijardi dolara.

- Hrvatska start-up scena u strelovitom je rastu i posebno veseli što je ovo već drugo veliko prikupljanje investicija na Funderbeamu u manje od mjesec dana. U Hrvatskoj imamo niz izvoznih proizvoda koji mogu stajati uz bok velikim svjetskim igračima, kao i dobrih poslovnih ideja koje će tek ugledati svjetlo dana. Zato Funderbeam, kao globalna digitalna platforma, omogućava startupovima i biznisima u razvoju prikupljanje kapitala pod povoljnijim uvjetima od venture capitala i drugih oblika ulaganja. Funderbeam želi biti pouzdan partner hrvatske pameti i nova runda investicija za mobilityONE softver samo je još jedna potvrda da se krećemo u pravom smjeru, rekao je Ognjan Despot, direktor Funderbeama za srednju i istočnu Europu te podsjetio da su hrvatske tvrtke preko Funderbeama već prikupile više od šest milijuna eura ulaganja, dok su ukupna ulaganja preko Funderbeama veća od 50 milijuna eura.

Direktor ITa i razvoja mobilityONE Damir Škrtić po prvi puta je investitorima javno prezentirao softver i dodao: „MobilityONE je jednostavan za korištenje. To je informacija koju dobivamo od naših testnih

korisnika i to je ono što ja najvažnije za ovakve proizvode MobilityONE daje i ekološki pogled koji dobiva sve veću važnost - omogućena je kontrola emisije CO2 i svih elemenata koji na nju utječu. Svi potrebni podaci nalaze se na jednom mjestu - od registra vozila, aktivnosti i događaja na vozilima, pregleda korištenja do detaljne specifikacije troškova. mobilityONE zamjenjuje brojne excele i štedi živce i vrijeme. Uz to, vrijeme utrošeno na komunikaciju i koordinaciju će se značajno smanjiti.“.

Vodeći investitor u Funderbeam kampanji i ambasador projekta mobilityONE Juraj Šebalj bio je vrlo slikovit:

- Kao investitor, u startu sam se pitao: Što točno radi “ta aplikacija” u koju možeš investirati? Tko su ljudi koji stoje iza toga? Na koji način mobilityONE stiže na tržište? S obzirom da su sve što su obećali na pvoj prezentaciji i učinili rekao sam si: Kume, krcam se na ovaj vlak. To su stvari koje odlučiš u 3 ujutro - rekao je Šebalj.

Osim Juraja Šebalja, investiciju su predstavili i Ivana Gažić ispred Zagrebačke burze, Ognjan Despot iz Funderbeama SEE te Mladen Herceg, Marko Stojaković i Damir Škrtić iz mobilityONE.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.