Promo

Hrvoje Kečkeš susjedima preporučio pakete Optima Telekoma s kojima svi profitiraju

Foto: Mario Pavlović
Optima Telekom
Foto: Mario Pavlović
Optima Telekom
Foto: Mario Pavlović
Optima Telekom
Foto: Mario Pavlović
Optima Telekom
Foto: Mario Pavlović
Optima Telekom
VL
Autor
PR Članak
03.09.2015.
u 15:36
Pogledaj originalni članak

Kako to izgleda kada Hrvoje Kečkeš prebaci „pola kvarta“ na Optimu uvjerili smo se u zagrebačkom Zapruđu, dijelu grada gdje je poznati glumac odrastao. Novi program Optima Telekoma čije je Kečkeš zaštitno lice zove se Program preporuke, sa sloganom 'Prijatelje skupi, lovu pokupi'. Postojeći korisnici u ovom programu preporučuju Optimu svojim prijateljima, susjedima ili obitelji, a novac za to dobivaju i preporučitelj i preporučeni. Po preporuci oboje mogu zaraditi po 100, 200, 300 kuna, a preporučiti možete neograničen broj novih korisnika ili već postojećih Optiminih korisnika koji žele novu uslugu višeg tarifnog razreda.

Hrvoju nije bilo teško posjetiti staro susjedstvo i popričati s ljudima koji ga poznaju od malena, ne bi li ih uvjerio da je ovo sjajna prilika za zaradu. Srećom, sva dizala u neboderima su radila, pa nije bilo problem obići i one susjede na višim katovima.

Sudeći po Kečkeševom uspjehu, zadatak je prilično lak, a sastoji se od preporuke novih korisnika za prelazak na Optima Telekom, pri čemu i osoba koja preporučuje, ali i preporučena osoba dobivaju Visa karticu Zagrebačke banke s iznosima od 100, 200 ili 300 kuna i mogu svoj novac potrošiti gdje i kako žele. Program preporuke može se primijeniti i na postojeće korisnike, na način da se prebace na pakete usluga višeg tarifnog razreda. Svi preporučeni i oni koji su preporučili novog korisnika, ulaze u nagradnu igru gdje mogu osvojiti čak 50.000 kuna koje u slučaju dobitka dijele na pola.

„Ekipa je genijalno reagirala, jer Optima nudi pravu stvar – karticu s kunama koje dobro dođu za oporavak praznih džepova, pogotovo nakon ljeta.“ – izjavio je Hrvoje Kečkeš.

„Smatramo da povezivanje ljudi, uže i šire lokalne zajednice čini samu srž branda Optima Telekoma i stoga nam je iznimno drago da smo upravo na ovakav, neformalan i opušten način uspjeli predstaviti novitete u našoj ponudi.“ – rekla je Irena Domjanović, članica Uprave Optima Telekoma.

Više informacija o programu preporuke možete naći na linku

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr