loša ideja

Hyundai šokirao javnost reklamom na temu samoubojstva

Foto: Renato Branđolica
Prometna nesreća
26.04.2013.
u 20:17
Europska podružnica Hyundaija na kraju se ispričala i uklonila reklamu za model iX35
Pogledaj originalni članak

Ne trebate biti marketinški stručnjak da biste znali kako šale na račun samoubojstva nisu najbolji način za dopiranje do većine kupaca. No, upravo je to napravio Hyundai u reklami koja prikazuje muškarca koji se pokušava ubiti puštanjem ispušnih plinova u unutrašnjost automobila, ali bez uspjeha jer je riječ o modelu iX35 koji radi na vodik i ne ispušta CO2.

Europska podružnica Hyundaija na kraju je morala izdati priopćenje s isprikom jer je reklama mnoge šokirala. Među njima je i Holly Brockwell, 27-godišnja copywriterica iz Londona, čiji se otac ubio na način vrlo sličan onome na koji je to zamalo učinio glavni lik u reklami za iX35. Brockwell je na svom blogu objavila otvoreno pismo Hyundaiju i Innoceanu, agenciji koja stoji iza reklame, opisujući šok koji je doživjela gledajući njihov uradak.

"Iznenađujuće, kada sam došla do kraja vašeg videa, u kojem se vidi da muškarac zahvaljujući čistim ispušnim plinovima Hyundaija zapravo nije umro, nisam prestala plakati. Nisam odjednom osjećala da su moje suze opravdane vašom zabavnom porukom. Osjećala sam se samo prazno. I bilo mi je zlo. I htjela sam svog tatu. Ne razumijem zašto me je skupina stranaca upravo rasplakala da bi mi prodala auto", napisala je između ostalog Brockwell.

Hyundai je na kraju uz ispriku uklonio reklamu.

"Razumijemo da je nekim ljudima video mogao biti uvredljiv. Žao nam je ako smo ikoga uvrijedili", poručili su.

>> Skandal - Berlusconi i vezane žene u reklami za Ford

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.