Test po zadnjem snijegu protekle zime otkrio je da ni SUV sa značkom Volva nije imun na proklizavanje prednjih kotača. Da, XC60 postoji i u izvedbi (samo) s prednjim pogonom. Usprkos početnim sumnjama, pokazao se odličnim, tako da sad više nismo uvjereni da je samo 4x4 Volvo - pravi Volvo.
Realno, jako mali postotak vlasnika ovako profinjenog SUV modela poželjet će ga ukopati u blato. A zasniježenu i zaleđenu cestu bez problema smo svladali i s prednjim pogonom. Spomenuto proklizavanje bilo je tek neznatan odmak od idealne putanje, tako da nije razlog za brigu. Kad smo odbacili barijeru u vlastitoj glavi, bilo nam je posve ugodno i bez 4x4 pogona. I takav XC60 siguran je, stabilan, uglađen. Komforan i elegantno uređen interijer i visoka vozačka pozicija vožnju čine još ugodnijom. Sjedala su udobna i odlično podupiru tijelo te ne umaraju ni na dužim rutama. Prostora u kabini ima u izobilju, a prtljažnik prima solidnih 495 litara.
Testni primjerak pokreće početni dvolitreni dizelaš, D3 sa 136 konjskih snaga pri 3500 okretaja u minuti. Zahvaljujući 350 Nm pri 1500 o/min, to je dovoljno snage čak i za automobil dug 462,8 cm i 1628 kg težak. Ne nudi, naravno, eksplozivna ubrzanja, ali za ugodnu vožnju više nije potrebno. Motor odlično surađuje sa 6-brzinskim automatskim prijenosom s dvostrukom spojkom. Za njega se svakako isplati doplatiti 14.000 kuna. Po tvorničkim specifikacijama, isprobani XC60 prosječno na stotinu prijeđenih km troši šest litara goriva. Nama je trošio litru više, što je i dalje odličan rezultat. Postiže maksimalnih 185 km/h, a do stotke dolazi za 11,2 sekunde. Osnovni model košta 322.425 kn, a testnome je Powershift mjenjač i bogatija oprema cijenu dovela do 356.475 kuna.