I hrvatski Rimac zastupljen je na salonu automobila u Ženevi, ali ne vlastitim autom Concept_One, već Koenigsegg Regerom, za koji je tvrtka iz Svete Nedelje napravila baterijski sustav, upravljačke sustave i druge komponente.
Kako ističu u Rimcu, njihov baterijski paket može isporučiti 500 kW snage i apsorbirati 150 kW energije kroz regenerativno kočenje, a teži 115 kg, znatno manje od standardnih baterijskih paketa koji obično teže preko pola tone. Regera, koja je u Ženevi premijerno predstavljena, diči se gotovo nestvarnim performansama - navodno ima 1500 KS kombinirane snage električnog i benzinskog motora i ubrzanje od 0 do 400 km/h za manje od 20 sekundi, a bit će proizvedena u 80 primjeraka.
– Regera kombinira naprednu Koenigseggovu tehnologiju motora s unutarnjim izgaranjem i inovativan električni pogonski sustav Rimac Automobila u savršenu harmoniju, u službi povećanja performansi. Ovo je savršeni primjer kako tehnologija može pomaknuti granice i povećati performanse bez kompromisa, istodobno smanjujući emisiju štetnih plinova – rekao je direktor i osnivač Rimac Automobila Mate Rimac. Direktor i osnivač Koenigsegg Automotivea, Christian von Koenigsegg, rekao je kako Rimac također razmatra integriranje tehnologije koju razvija njegova tvrtka.
Inače, Koenigsegg se na službenom Facebook-profilu svoje tvrtke u kolovozu prošle godine pohvalio kako je od Rimca dobio dva rođendanska dara - dva bicikla Greyp obojana u posebne boje:
>> Rimac gotovo rasprodao limitiranu seriju od osam primjeraka Concept_Onea
>> Audi R8 druge generacije - 610 konja i 3,2 sekunde do stotke
Dakle nakon vijesti da je čovjeka angažirala jedna ovakva tvrtka ti napišeš ovakvu glupost, aaahahaha! Nemoj molim te pokretat kakav biznis, nije to za tebe..