TEST HONDE CIVIC

I slabiji dizelaš iz Hondine radionice odličan je izbor

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
honda civic (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
honda civic (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
honda civic (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
honda civic (1)
06.04.2013.
u 15:00
Dizelski agregat od 120 konjskih snaga elastičan je i startan, a troši samo 3,7/100 km
Pogledaj originalni članak

Japanski kompakt modernog izgleda i kvalitetne izrade, Honda Civic, od nedavno je u ponudi i sa 1,6-litrenim dizelskim agregatom. Iako spoj marke sportskog imidža i štedljivog dizelaša obujma 1597 ccm u najmanju ruku zvuči neobično, kombinacija je prvoklasna. Motor razvija 120 konjskih snaga na 4000 okretaja u minuti i 300 Nm pri 2000 o/min. Ovaj i-DTEC sa 170 kilograma težine najlakši je dizelski agregat na svijetu. Tih je, uglađen i startan, te elastičan. Čak i u višim stupnjevima prijenosa reagira brzo. Ubrzanja su za pohvalu - do stotke stiže za 10,5 sekundi - a dojam u automobilu još je i bolji. Tome svakako doprinosi i odličan ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Honda Civic 1,6 i-DTEC postiže maksimalnih 207 km/h.

Po tvorničkim specifikacijama, troši 3,7 litre goriva na stotinu prijeđenih kilometara. Nama je tijekom testa trošio 4,7 l/100 km, što bi bio odličan rezultat i u povoljnijim uvjetima vožnje, a pogotovo je za pohvalu u većinski gradskim kilometrima pri niskim zimskim temperaturama. Nisku potrošnju prate i niske emisije CO2 - samo 98 grama po kilometru. Kupci novih automobila taj će podatak znati cijeniti nakon 1. srpnja, jer mu nove trošarine neće povećati cijenu.

I inače smo ljubitelji dizelskih motora, a isprobani Civic svrstavamo u red aduta kojima ćemo ubuduće objašnjavati vlastitu sklonost tom tipu motora. Motor je zaista odličan, a Civic s njim i Comfort paketom opreme košta 181.000 kuna.

>> Najprostraniji kompakt mami praktičnošću i genima sportaša

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.