Ina Loyalty

Ina je pokrenula digitalni program vjernosti za kupce

24.09.2020.
u 16:23
Preuzmanjem aplikacije INA Loyalty Inini kupci mogu sakupljati bodove prilikom kupnje na Ininim maloprodajnim mjestima i uživati u brojnim nagradama i pogodnostima, a već nakon registracije čeka ih dar dobrodošlice
Pogledaj originalni članak

Kao vodeća kompanija u naftnom i plinskom poslovanju u Hrvatskoj s najvećom modernom maloprodajnom mrežom, INA želi nagraditi vjernost svojih kupaca. Zato je kompanija pokrenula originalni program vjernosti, INA Loyalty, nudeći kvalitetne popuste na gorivo, uzbudljive nagrade, pogodnosti i posebne promocije. Cjelokupni program popraćen je novom Ininom INA Loyalty mobilnom aplikacijom koja će na jednostavan i brz način biti suputnik vjernim kupcima u sakupljanju bodova i realizaciju pogodnosti.

Kupci se mogu uključiti u program preuzimanjem INA Loyalty aplikacije, putem internetske stranice www.inaloyalty.hr ili tiskane pristupnice na maloprodajnim mjestima. INA Loyalty aplikacija je dostupna za Android i iOS pametne mobilne uređaje, a svaki korisnik aplikacije odmah dobiva 50 bodova na svoj INA Loyalty račun. Sudjelovanjem u programu, bodovi se dobivaju za svaku litru kupljenog goriva i za gotovo svaku kunu potrošenu na proizvode ili usluge na Ininim maloprodajnim mjestima. Pridruživanjem programu, kupci odmah postaju članovi statusa Blue i INA ih časti kavom po izboru, a nakon prve kupnje goriva dobivaju i kupon s 15 lipa popusta po litri Class Plus goriva koji mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji. Daljnjim sakupljanjem bodova, kupci mogu mijenjati statuse i dobiti pristup različitim pogodnostima statusa Blue, Silver, Gold ili VIP te uživati u pogodnostima svakog statusa kroz cijelu godinu. Ulaskom u svaki novi status kupci ostvaruju pravo na još vrijednije nagrade. INA Loyalty program je u mogućnosti kreirati personalizirane pogodnosti i nagrade za svakog kupca sukladno stvarnim kupovnim navikama i potrebama, ako kupac dozvoli da ga se kontaktira takvim ponudama. Na taj način kupac aktivno sukreira svoje iskustvo u INA Loyalty programu.

Vlatko Dujanić, operativni direktor Usluga kupcima i maloprodaje, podsjetio je da je važnost korištenja digitalnih rješenja naglašena više nego ikad prije: „Digitalizacija poslovanja i predstavljanje inovativnih rješenja, ponovno su se pokazali kao dobra poslovna odluka, posebice u ovim izazovnim vremenima, kada je takav pristup poslovanju itekako dobio na važnosti. Bez obzira na vanjske okolnosti koje su zadesile našu kompaniju, ali i društvo u cjelini, nastavili smo s razvojem svoje maloprodajne mreže kako bismo našim vjernim kupcima pružili visokokvalitetnu uslugu. Zadovoljstvo kupaca nam je oduvijek na prvom mjestu, a kako bismo ih nagradili za povjerenje koje nam svakodnevno pružaju, osmislili smo INA Loyalty program kroz koji nagrađujemo njihovu kupovinu na Ini! Naš je cilj ostati prvi izbor za ljude u pokretu, broj jedan gastro odredište na putovanju i tržišni lider s ciljanom lepezom proizvoda i usluga. Uz brojne novitete poput ovog jedinstvenog programa vjernosti, nastavljamo i sa širenjem naše maloprodajne mrežu te razvijanjem usluga, kao što smo to i dosad činili."

 

Kroz kapitalna ulaganja i unapređenje kvalitete usluga INA snažno razvija najveću maloprodajnu mrežu od više od 500 maloprodajnih lokacija kroz koju svakodnevno prođe više od 234 tisuća kupaca dnevno i na kojoj se proda više od milijardu litara goriva godišnje

 

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

TA
Tarica1912
17:17 24.09.2020.

Gluposti, Tifon je zakon 😜!