OBNOVLJENi OPEL

Insignia - novo izdanje u Hrvatskoj se može naručiti danas

Foto: Opel
opel insignia (1)
Foto: Opel
opel insignia (1)
Foto: Opel
opel insignia (1)
Foto: Opel
opel insignia (1)
Foto: Opel
opel insignia (1)
Foto: Opel
opel insignia (1)
Foto: Opel
opel insignia (1)
18.06.2013.
u 10:54
Dizajn je dotjeran. Podvozje je bolje, funkcije intuitivnije, a motori učinkovitiji
Pogledaj originalni članak

Nova Insignia premijerno će biti izložena na rujanskom salonu automobila u Frankfurtu, a novi model s vrha Opelove ponude u Hrvatskoj se može naručiti od danas. Cijene će ostati na razini jednako opremljenih Insignija prethodne generacije.

Insigniji je dizajn izbrušen, pa joj bolje izgleda i eksterijer i interijer - djeluje profinjenije i ekskluzivnije. Kako bi upravljanje bilo jednostavnije i intuitivnije, unaprijeđen je kokpit.

Brojna poboljšanja podvozja, uključujući unaprjeđenja amortizera, stabilizatora i upravljanja, dovela su do smanjenja buke i vibracija te još veće udobnosti. S Insignijom je sada dostupna i nova generacija informacijsko-multimedijskog sustava koja u automobil integrira brojne funkcije pametnog telefona te se njime upravlja intuitivno i jednostavno putem dodirne pločice – touchpada – na središnjoj konzoli.

Birati se može između tri pogonske alternative - benzina, dizela i LPG-a - te raspona snage od 110 do 325 KS. U gami novih snažnih i učinkovitih motora s izravnim ubrizgavanjem izdvaja se turbo dizelski s emisijom od 99 g CO2/km. Obje izvedbe motora (120 i 140 KS) u izvedbama karoserije sa četiri i pet vrata, ručnim mjenjačem sa šest brzina i start/stop sustavom troše samo 3,7 l/100 km u kombiniranom ciklusu (Sports Tourer: 3,9 l/100 km). Takva potrošnja čini Opel Insigniju 2,0 CDTI najefikasnijim dizelskim automobilom u klasi. Dizelski motor s vrha ponude je 2,0 BiTurbo CDTI sa 195 KS. Ovaj dizelski agregat visokih performansi sa sekvencijalnim dvofaznim turbopunjačima nudi impresivan okretni moment od 400 Nm te se odlikuje brzim odzivom na gas i iznimnom snagom u širokom rasponu okretaja.

Najistaknutiji benzinci su dva agregata s turbom i izravnim ubrizgavanjem: 2,0 SIDI Turbo sa 250 KS i 1,6 SIDI Turbo iz najnovije generacije motora sa 170 KS. Oba motora mogu se upariti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili s novim automatskim mjenjačem sa šest brzina iznimno s niskim trenjem. Osim s pogonom na prednje kotače, 2-litarski SIDI Turbo dostupan je i s pogonom na sve kotače.

>> Novo u Hrvatskoj - svaki Adam može biti unikat iz mašte vozača

>> FOTO Mala Insignia mami snažnim i štedljivim dizelašem

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.