Testna Insignia Cosmo najbolje pokazuje koliko luksuzan, udoban i dinamičan Opel može biti. U elegantnoj karoseriji udomio je 2,0 CDTI izvedbu od 195 konjskih snaga, sa 6-brzinskim automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača. Prebogati Cosmo paket opreme ovdje je došao kao šlag na tortu, ali potentna nas se Insignia dojmila i bez luksuzne opreme.
Oduševljava odlično podešenim ovjesom, savršenim omjerom između dinamičnosti i udobnosti, brzim odzivom na pritisak papučice gasa, upravljivošću, neprimjetnim i brzim izmjenama stupnjeva prijenosa. Osvježenom izdanju Insignije ovjes je dotjeran, kao i zvučna izolacija. Sve zajedno čini automobil jako zabavan u vožnji, osobito na zavojitoj cesti.
Elektronička kontrola podvozja tu je bez sumnje dala svoj doprinos, no primat ima vrhunac dizelske ponude, agregat 2,0 CDTI BiTurbo sa 195 KS i 400 Nm. Snagu isporučuje ujednačeno i bez zadrške. Istina, pri tome troši nešto više od deklariranih 6,1 l 100 km, pa nam je tijekom testa Insignia prosječno trošila 8,1 l/100 km.
U decentno dotjeranom interijeru najkvalitetniji su materijali i brojni dodaci koji povećavaju sigurnost i komfor.
Testni primjerak, među ostalim, donosi dvozonski klima-uređaj, radio MP3 USB, el. podizače stakala, el. podesive retrovizore, prednje, bočne i krovne zračne jastuke, automatsko upravljanje svijetlima s detekcijom tunela, tempomat s aktivnim nadzorom brzine, daljinsko otvaranje poklopca prtljažnika. Insigniji cijena kreće od 181.500 kn, a za Cosmo izvedbu s ovim motorom, automatikom i 4x4 pogonom valja dati 286.400 kn.